Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سخت‌گیرانه دولت ایتالیا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شهر رم پایتخت این کشور را خلوت کرده و ساکنان این شهر چند میلیونی در پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی، در خانه‌هایشان هستند. از چند روز پیش رم مانند دیگر شهر‌های ایتالیا در قرنطینه است و به همین دلیل خیابان‌ها و میدان‌های این شهر خالی از مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران در همین حال دولت چین به درخواست رسمی لوئیجی دی مایو وزیر امور خارجه ایتالیا، یک تیم پزشکی را همراه با تجهیزات مراقبت‌های ویژه برای کمک به این کشور در مبارزه با کرونا ارسال کرد.

وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: ما از کمک‌های دولت چین تقدیر می‌کنیم. هم اکنون ایتالیا در شرایط بسیار سختی قرار دارد و مردم دور از هم در خانه‌هایشان هستند، اما همین کار، موجب شکست کرونا می‌شود و به زودی شادی و نشاط به جامعه باز خواهد گشت.

ایتالیا هم اکنون بعد از چین بیشترین امار مبتلایان به ویروس کرونا را دارد.

ایتالیایی‌ها مثل دیگر اروپایی‌ها در ابتدا تدابیر سخت‌گیرانه‌ای که چین برای مبارزه با کرونا اتخاذ کرد مبالغه آمیز می‌دانستند، اما امروز ایتالیا اولین کشور در جهان است که مجبور شده قرنطینه ملی اعلام کند که قواعد آن از برخی جهات به حکومت نظامی شباهت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا ایتالیا قرنطینه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت