Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور انصاری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعال شدن گشت های مشترک برای مقابله با محتکران اقلام بهداشتی مورد نیاز مقابله با کرونا در استان از سوم اسفندماه افزود: از ابتدای طرح تا کنون ۱۰۵ اکیپ گشت مشترک،  بیش از ۴۰۰ واحدهای صنفی و غیر صنفی را بازرسی کرده اند.

 وی تصریح کرد: فقط در بازرسی های هفته گذشته توسط گشت های مشترک استان ۳۲ هزار جفت دستکش و ۳۸۴ عدد محلول ضد عفونی کننده از داروخانه ای در فومن کشف و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین از داروخانه دیگری در صومعه سرا بالغ بر ۵۰ هزار و ۴۵۰ جفت دستکش و ماسک کشف شد که برای توزیع بین مردم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

انصاری تخلف این داروخانه ها را اختفای این محصولات بهداشتی و امتناع از عرضه آنها عنوان و خاطر نشان کرد: تعزیرات استان به همراه دستگاههای مرتبط دیگر در گشت های مشترک حضور دارد و با متخلفان با قاطعیتبرخورد می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اظهار داشت : مردم می توانند در صورت مشاهده تخلفات مربوط به کالا و خدمات به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان تماس بگیرند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی سازمان صنعت معدن و تجارت ماسک کشف بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در صومعه سرا، بلوار شهید سرشاد خبر داد که بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت به علت حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) نقش بر زمین شد که کامیونت نیسان که قصد فرار را داشت به جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روی راکب جوان افتاد.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: در این حادثه شدید متأسفانه راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۱ ساله بوده و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان می‌سپارد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را ماده ۲۰۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) از سوی راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: رانندگان باید هنگام رانندگی از حرکات نمایشی دوری کنند و حتماً در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا هم جان خود و جان دیگران را به خطر نیندازند.

کد خبر 6088216

دیگر خبرها

  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان