Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: برپایی هرگونه چادر و اسکان و ارائه خدمات در پارک ها و بوستان ها ممنوع است.

عزیزاله کناری شب گذشته(۲۴ اسفندماه) در نشست ستاد مدیریت ویروس کرونا شهرستان بندرعباس، افزود: باید ورودی و خروجی های شهرستان بندرعباس بیشتر از گذشته بطور شبانه روزی با تعریف شیفتهای کاری کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لازم است با نصب بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح شهر با موضوع کرونا و راه های مقابله با آن مردم و شهروندان را بیشتر آگاه کنید، تصریح کرد: تمامی ادارات جهت مقابله با این ویروس محوطه اداری خود را مرتب ضدعفونی کنند.

کناری با تأکید بر اینکه برپایی هر گونه چادر و اسکان و ارائه خدمات در پارکها و بوستانها ممنوع است، اضافه کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید ورودیهای تمامی شهرها و روستاهای شهرستان نیز به کمک دهیاری ها و شهرداری ها کنترل و رصد میشود.

وی در پایان اظهار کرد: جهت رفاه حال شهروندان و کمک به سلامت خانوادهها تردد خودروها در ساحل سورو ممنوع و مقرر شد شهرداری با کمک انتظامی، دریابانی و پلیس راهور تمامی ورودی های خودرو به سمت ساحل سورو را مسدود کند و از شهروندان و ساکنین محله سورو نیز درخواست میشود که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان

حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر هشدار‌های سطح نارنجی و سطح زرد هواشناسی گفت: به دلیل مخاطرات تندباد‌های لحظه‌ای و رگبار و بارش تگرگ شدید آنی و امکان بروز رعد و برق‌های مهیب، مردم در شهرستان‌ها و جزایر، از تردد غیرضروری، انجام تفریحات دریایی، تردد یا اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها دوری کنند.

وی  افزود: دریانوردان و صیادان از تردد شناور‌های مسافری و تجاری و صیادی در بنادر نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: آبگرفتگی معابر شهری و برون شهری بویژه آبنماها، حرکت سیلاب رودخانه‌های بالادستی، افتادگی تیر‌های برق نیز خطرناک خواهد بود.

حسن‌زاده افزود: مردم هیچگونه رفت و آمد غیرضروری درون شهری نداشته باشند و از توقف لحظه‌ای نیز در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • ساحل بندرعباس بعد از باران
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است