Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:04:24 GMT

آبگرفتگی معابر تردد را در خرم آباد مشکل کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۷۲۹۴

آبگرفتگی معابر تردد را در خرم آباد مشکل کرد

به گزارش ایرنا شدت بارش ها و نبود سیستم های زهکشی و کانال های زیرزمینی استاندارد برای جمع آوری و رفع آب های زیرزمینی هر ساله هنگام بارندگی مشکلات عدیده ای برای مردم خرم آباد به وجود می آورد.

از بامداد امروز تاکنون بارندگی های مستمر موجب افزایش چشمگیر آب های سطحی در شهر شده و خیابان میدان های اصلی از جمله علوی، ۳۰ متری شهید پژوهنده، انقلاب، خیابان امام و مطهری را درگیر کرده که کانال های عبور آب در اطراف خیابان نیز به دلیل حجم بالای بارندگی و البته زباله، مسدود شده اند و آب در حال بازگشت به معابر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه گلدشت در جنوب خرم آباد همچنان وضعیت تردد مناسبی ندارد و بسیاری از خیابان و معبرهای آن سیلابی و یا مملو از گل و لای هستند در حالیکه سه راهی گلدشت نیز حجم بسیاری از بارش ها را همچنان در خود جای داده و به دلیل اینکه سیلاب دفع و یا پمپاژ نشده مردم این منطقه با مشکل مواجه هستند.

البته با توجه به تعطیلی بازار به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تردد وسایل نقلیه  و عابران بسیار کمتر از یک روز عادی ابتدای هفته است.

به گفته هواشناسی این موج بارشی با متوسط ۴۰ تا ۶۰ میلیمتر اواخر وقت امروز از استان خارج می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استاندارد انقلاب زباله وسایل نقلیه ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی، در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در اطراف میدان صادقیه گفت: با توجه به سالروز شهادت امام جعفر صادق و مراسمی که در این میدان برگزار می‌شود برای هرچه بهتر برگزاری مراسم و عزاداری محدودیت‌های به اجرا درآمده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب از خیابان سازمان آب محدودیت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در خیابان آیت الله کاشانی در مسیر شرق به غرب از میدان صادقیه از بلوار ابوذر محدودیت برقرار شده است.

سرهنگ مؤمنی گفت: شهروندانی که در محور آیت الله کاشانی در حرکت هستند قبل از اینکه به خیابان ابوذر برسند می‌توانند از خیابان سلیمی جهرمی و معابر پیرامونی استفاده کنند.

وی افزود: در مسیر شمال به جنوب هم قبل از رسیدن به خیابان سازمان آب می‌توانند از معابر تعبیه شده برای تغییر مسیر استفاده کنند.

سرهنگ مؤمنی گفت: این مراسم تا بعد از نماز ظهر و عصر ادامه خواهد یافت و محدودیت‌های ترافیکی نیز تا پایان مراسم و تخلیه معابر از شهروندان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6096218

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد