Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جبهه مردمی صدای اصلاحات گفت: اداره ستاد مقابله با کرونا و گفتگو با مسئولان ستاد از طریق ویدئو کنفرانس یکی از اقداماتی است که کمتر از سوی رؤسای جمهور مشاهده شده؛ در صورتی که از این طریق نمی‌توان کشور را اداره کرد.

حجت‌الاسلام محمدزارع فومنی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: آقای روحانی از همان ابتدا مرد عمل نبود و بیشتر مرد شعار و حرف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره ستاد مقابله با کرونا و گفتگو با مسئولان ستاد از طریق ویدئو کنفرانس یکی از اقداماتی است که کمتر از سوی رؤسای جمهور مشاهده شده؛ در صورتی که رئیس جمهور مسئول اجرایی و مسئول دفاع از جان و مال و آموزش مردم است و باید او به این مسائل اعتنا و اهتمام ویژه داشته باشد نه اینکه از طریق ویدئو کنفرانس و فضای مجازی کشور را اداره کند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: در کشورهایی که به کرونا مبتلا شده‌اند، رؤسای جمهور یا مسئولان ارشد اجرایی این کشورها، جلسات و اتاق‌های بحران‌ را اداره می‌کنند، اما رئیس جمهور ما فقط به رسانه‌ها انتقاد و رسانه‌ها را مقصر اوضاع و احوال به وجود آمده معرفی می‌کند و از نقد رسانه‌ها ناراحت و آزرده خاطر است.

فومنی با بیان اینکه روحانی به جای اینکه رئیس مقابله با بحران‌ها باشد، بیشتر با اقداماتش و مواضعش به بحران‌ها دامن زده است، یادآور شد: متأسفانه رئیس جمهور با اقدامات و مواضعش به حواشی دامن می‌زند و در آخر هم نه‌تنها اشتباهات را نمی‌پذیرد، بلکه علت وقوع اشتباهات و بحران‌ها را متوجه دیگران می‌داند و خود را مصون از اشتباهات جلوه می‌دهد.

وی معتقد است که آقای روحانی در پی ایجاد دوقطبی در جامعه است تا مبادا بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری‌اش به حاشیه رانده شود.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به وجود ضعف در سیستم توزیع اقلام بهداشتی گفت: به باور من برخی دستان پنهان که در دستگاه‌های دولتی نفوذ کرده‌اند، اجازه نمی‌دهند اقلام بهداشتی به طور صحیح توزیع شود؛ چون وقتی ماسک‌های احتکارشده را نیروی انتظامی کشف و آنها را قوه قضائیه مصادره می‌کند و سپس تحویل وزارت بهداشت می‌دهد، به دست مردم و داروخانه‌ها نمی‌رسد؛ لذا باید شک کرد.

فومنی با اشاره به تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) به دستور مقام معظم رهبری عنوان کرد: ضعف دولت در اداره امور و امر مقابله با کرونا سبب شد تا رهبری مستقیم ورود پیدا کنند و دستور تشکیل این قرارگاه را بدهند و متأسفانه رئیس جمهور تا به امروز با مواضع و اقداماتش، برای کشور هزینه‌ساز بوده و به‌جای اینکه مسئولیت خود را به درستی انجام دهد، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده است و طوری عمل کرده تا دیگران این مسئولان را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا ستاد مقابله با کرونا طریق ویدئو کنفرانس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو