Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: محور پاتاوه-دهدشت با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰درصد نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز، خیرالله خادمی 19 دی ماه امسال، در دیدار با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب، افزود: محور پاتاوه – دهدشت یک پروژه استانی نیست بلکه یکی از شریان‌های اصلی کشور و نقطه اتصال مرکز کشور به بنادر جنوب به‌ویژه بندر امام خمینی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: این محور یک نقطه جدید اتصال از زاگرس محسوب می‌شود که عملیات اجرایی این طرح ملی در سال ۹۲ و در زمان شروع دولت تدبیر و امید تعطیل بود و از آن زمان تاکنون با پیگری و تزریق اعتبارات از سوی دولت و همچنین حمایت ویژه دفتر مقام معظم رهبری این طرح فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

خادمی بیان کرد: این محور به طول ۱۳۶ کیلومتر دارای چهار قطعه است که ۲ قطعه اول آن در سال‌های اخیر به بهره برداری رسید. قطعه دوم جاده ملی پاتاوه - دهدشت نیز به طول ۲۸ کیلومتر و مشتمل بر پنج دهنه تونل به طول ۲هزار و۸۲۰ متر اردیبهشت ۹۶ به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خاطرنشان کرد: به دلیل پیش‌بینی ترافیک بالای محور پاتاوه-دهدشت و مسیر یاسوج-اصفهان در سال‌های آینده تکمیل شبکه بزرگراهی در استان نیز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

خادمی تصریح کرد: پروژه بزرگراه محور یاسوج – سمیرم به طول حدود ۳۳ کیلومتر نیز با قوت و جدیدت بیشتری اجرایی خواهد شد. 

به گزارش تین نیوز، جاده پاتاوه-دهدشت دارای ۱۴ دهنه تونل به طول حدود هشت هزار و ۵۸۰ متر است که پنج دهنه به طول ۲ و نیم کیلومتر آن در فاز دوم این طرح و از حدفاصل سرچنار تا لوداب شهرستان بویراحمد است. این جاده دارای چهار فاز است که قطعات(فازهای) یک و سه این طرح به ترتیب ۲۸ و ۲۰کیلومتر و فازهای ۲ و چهار آن نیز به ترتیب ۲۸ و ۶۳ کیلومتر است.این محور از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به استان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده پاتاوه پاتاوه دهدشت یاسوج اصفهان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان مازندران گفت: طی تعطیلات نیمه اول اردیبهشت سال‌جاری بیش از ۸۴۹ هزار تردد در سطح جاده‌های این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن جهانیان، امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه ترددشماری منصوب در محورهای مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت سال‌جاری تا شهادت امام جعفر صادق (ع) نشان می‌دهد در این محورها بیش از ۸۴۹ هزار تردد انجام شده است، اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به مشابه هفته گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان مازندران با اشاره به اینکه طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمودآباد پر ترددترین محورهای مازندران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه دوازدهم اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

کد خبر 751151

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید