Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:17:02 GMT

حرکت جالب قاتل والنسیا در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۷۵۹۸

حرکت جالب قاتل والنسیا در روزهای کرونایی

مهاجم تیم فوتبال آتالانتا در روزهایی که کشور ایتالیا درگیر ویروس کشنده کرونا است، دست به کار جالبی زد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزیپ ایلیچیچ، مهاجم اسلوونیایی تیم فوتبال آتالانتا که در برتری 4 بر 3 هفته گذشته این تیم در خانه والنسیا در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک‌تنه نسخه نماینده اسپانیا را با به ثمر رساندن چهار گل پیچید و باعث حذف خفاش‌ها از این رقابت‌ها شد، در روزهای کرونایی دست به کار جالبی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این مهاجم 32 ساله توپی را که در پایان بازی با والنسیا به وی تعلق گرفته بود به نشانه قدردانی از پزشکان و پرستارانی که در تلاش برای درمان افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، به بیمارستانی در شهر برگامو، شهری که تیم آتالانتا به آنجا تعلق دارد، اهدا کرد.

حرکت جالب هواداران والنسیا در شب حذف خفاش‌ها + تصاویر

ایلیچیچ که او را باید قاتل والنسیا نامید، در بازی رفت هم که به برتری 4 بر یک آتالانتا انجامیده بود، یک گل به ثمر رسانده بود. او که در بازی برگشت هم چهار گل به ثمر رساند، طبق قوانین توپ بازی برگشت را با خود به خانه برده بود. (بازیکنی که بیش از سه گل در یک بازی بزند توپ بازی به او اختصاص می‌یابد.)

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا لیگ قهرمانان اروپا آتالانتا والنسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا لیگ قهرمانان اروپا آتالانتا والنسیا ویروس کرونا لیگ قهرمانان اروپا آتالانتا والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند