Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@01:12:55 GMT

مسجدی‌ها و هیأتی‌ها شرق تهران را ضدعفونی کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۷۶۴۶

مسجدی‌ها و هیأتی‌ها شرق تهران را ضدعفونی کردند

جوانان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و خادمان هیأت ثامن الائمه(ع) شب‌ها معابر و سطوح عمومی شرق تهران را برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی می‌کنند.

سیدعبدالهادی وطنی، مداح اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این روزها که شهرهای مختلف کشور درگیر شیوع ویروس کرونا شده است، هیأتی‌ها برای کمک به مردم در خط مقدم حضور پیدا کرده و در حال خدمت‌رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خادمان و جوانان هیأت ثامن‌الائمه تهران نیز در این راستا تلاش کردند، سهم خود را ایفا کنند و دو روز در هفته محل‌های عمومی را ضدعفونی می‌کنند.

وطنی تصریح کرد: این هیأت در محله نیروی هوایی در شرق تهران قرار دارد که در این‌راستا اولویت خدمت‌رسانی را این منطقه قرار دادیم و در روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ تا یک بامداد معابر و سطوح عمومی همانند درهای منازل، مساجد، پل‌های عبوری، پمپ بنزین، مدارس، پارک‌ها، لوازم ورزشی، فروشگاه‌ها، صندوق‌های صدقات، سطل‌های زباله شهری و ... را ضدعفونی کردیم.

ای مداح اهل بیت (ع) گفت: این فرایند ان شاء الله ادامه خواهد داشت.

ضدعفونی منطقه تهرانپارس توسط مسجدی‌ها

سیدمسلم صادقی مسئول پایگاه مقاومت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در شرق تهران نیز از تلاش بسیجی‌های این منطقه برای ضدعفونی معابر و سطوح عمومی تهرانپارس خبرداد و گفت: در این راستا تمام خیابان ۱۳۳ جنوبی، خیابان ۱۸۲ شرقی، کوچه‌های ۱۸۸، ۱۹۰، ۱۹۲، پمپ بنزین میدان پروین، متروی فرهنگسرای اشراق، همه تاکسی‌های خطی مترو، ماشین‌های عبوری و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) توسط جوانان مسجدی ضدعفونی شد.

فیلمی از تلاش‌های این جوانان مسجدی را بببینید:

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران مسجد حضرت ابوالفضل تهرانپارس شرق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد