Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:20:35 GMT

واحدهای بوم گردی گیلان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۸۰۱۸

واحدهای بوم گردی گیلان تعطیل شد

حجت خوش‌خلق در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعطیلی تمام واحدهای بوم گردی استان گیلان، اظهار کرد: این اقدام به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

وی در ادامه افزود: پذیرش میهمان در تمامی واحدهای بوم‌گردی سطح استان گیلان تا رفع کامل این بحران ممنوع بوده و دستورالعمل‌های ابلاغی در این واحدها لازم‌الاجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش‌خلق تصریح کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در گیلان، عمده واحدهای بوم‌گردی استان به‌صورت داوطلبانه و خودجوش اقدام به تعطیلی این مراکز کرده و از پذیرش گردشگران خودداری کرده‌اند.

وی گفت: بازدید و نظارت به صورت مستمر از مراکز بوم‌گردی در حال انجام است و امیدواریم با همراهی مدیران واحدهای گردشگری و هم‌وطنان از این بحران عبور کرده و شاهد رونق مجدد صنعت گردشگری در گیلان باشیم.

کد خبر 4878607

منبع: مهر

کلیدواژه: بوم گردی استان گیلان کرونا بوشهر ایلام گرگان شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین زاهدان استانداری سمنان شیراز بیرجند مشهد واحدهای بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • تور مدرسه گردی در مشهد
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی