Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تمام توان خود را در راستای خدمات رسانی مطلوب به بیماران به کارگرفته است ضمن آنکه امکانات شرکت ملی مس نیز برای کمک به بیمارستان شهربابک بسیج شده به‌ طوری‌که شرکت ملی مس هزینه تامین اقلام بهداشتی همچون ماسک، مواد ضدعفونی کننده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد نیاز بیمارستان شهرستان را متقبل شده است.

"علی اسدی کرم" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات صورت گرفته در شهربابک برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19، گفت: خوشبختانه این بیماری در شهربابک به وخامت شهر کرمان نیست اما باید با رعایت توصیه‌های بهداشتی از شیوع این بیماری پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به کنترل ورودی‌های شهرستان شهربابک، ادامه داد: همه ظرفیت شهرستان مخصوصا شرکت ملی مس در این منطقه را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده‌ایم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پرسنل بیمارستان شهربابک افزود: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تمام توان خود را در راستای خدمات رسانی مطلوب به بیماران به کارگرفته است ضمن آنکه امکانات شرکت ملی مس نیز برای کمک به بیمارستان شهربابک بسیج شده به‌ طوری‌که شرکت ملی مس هزینه تامین اقلام بهداشتی همچون ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... مورد نیاز بیمارستان شهرستان را متقبل شده است.

اسدی از همکاری همه دستگاه‌های شهرستان در راستای مقابله با بیماری کرونا ویروس سخن به میان آورد و بیان کرد: کمبود اقلام بهداشتی در شهرستان وجود دارد، که منابع  مالی موردنیاز جهت خرید اقلام بهداشتی فراهم شده اما کشور با کمبود این اقلام روبرو است و امیدواریم هرچه زودتر این کمبود اقلام بهداشتی مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس بیمارستان شهربابک اقلام بهداشتی شرکت ملی مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد

به تازگی گمرک ایران لیست دریافت کنندگان ارز و واردکنندگان عمده کشور را منتشر کرده است.

به گزارش تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده اصلی کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت‌های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود ۴۲ درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام ۵۳ درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود ۱۱۲ درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع ۱۲۳ درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده، اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی ۵۲ درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین‌های واردات ۱۴۰۲ واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون ۲۳۶ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه