Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از قدس پرس، وزارت اوقاف فلسطین روز گذشته -شنبه- اعلام کرد که برگزاری نماز جماعت در مساجد و کلیساها تا اطلاع ثانوی به تعلیق در می­آید.

در این بیانیه آمده است که این تصمیم بر اساس توصیه‌­های وزارت بهداشت و پزشکان متخصص اتخاذ شده است.

در بیانیه وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین آمده است: «این بیماری همه‌گیر جهانی متوقف نشده و می‌تواند جان میلیون‌ها انسان را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت و متخصصان بر اساس مطالعات و اقدامات پیشگیرانه صادر شده است و عمل نکردن به این دستورالعمل‌ها باعث فاجعه و کشته شدن شمار زیادی می‌شود.»

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین

به گزارش قدس  آنلاین، خیزش دانشجویی به نفع فلسطینی‌ها همچنان واکنش‌ها را در فرانسه بر می‌انگیزد. دوشنبه ۲۹ آوریل، منطقه ایل دو فرانس اعلام کرد که یارانه‌های خود به دانشگاه سیانس پو پاریس را «تا زمانی که آرامش و امنیت برقرار شود»، پس از اشغال محوطه دانشگاه توسط دانشجویان طرفدار غزه در هفته گذشته، متوقف می‌کند.

به نقل از فرانس بلو، والری پکرس، رئیس منطقه ایل دو فرانس برای توجیه تصمیم خود گفت، «اقلیتی از مردم رادیکال شده را که خواستار نفرت ضد یهود هستند»، محکوم می‌کند.

در همین حال اعتراضاتی برای محکوم‌کردن «استاندارد دوگانه» در این منطقه بلند شده که اشاره دارند یارانه‌های منطقه‌ای برای دبیرستان خصوصی کاتولیک «استانیسلاس»، علی‌رغم رفتارهای مغایر با اصول آموزش ملی فرانسه این مرکز، حفظ شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو