Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احتمال تعطیلی حرم امام راحل و اعلام تولیت حرم برای در اختیار گذاشتن امکانات حرم برای مقابله با ویروس کرونا بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم توسط شهردار تهران برای بهره‌گیری از این امکانات تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، حسن رسولی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: از تمامی کارکنان شهرداری که در خدمت به شهروندان در شرایط بحرانی کنونی ایثارگرانه و بی‌سروصدا تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجربه به من آموخته در شرایط بحرانی در حالت خوشبینانه‌ برای مواجه شدن با بدترین وضعیت باید کسب آمادگی کرد. در این راستا حال که سید حسن خمینی تولیت آستان امام خمینی (ره) ضمن اعلام احتمال تعطیلی حرم مطهر موافقت کردند تمام ظرفیت‌های مرقد در اختیار قرار داده شود تا جهت تأمین نقاهتگاه یا نگهداشت بهبودیافتگان و سایر نیازهای ضروری در مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته شود. ضمن قدردانی از ایشان انتظار داریم تدابیری اتخاذ فرمایید تا از این امکانات وسیع در صورت نیاز و با هماهنگی ستاد مرکزی مدیریت بحران به نحو احسن استفاده شود.

رسولی تأکید کرد: امیدواریم با پیش‌قدم شدن شهردار تهران و تولیت آستان امام راحل زمینه بکارگیری سایر اماکن زیارتی و دینی در جریان مدیریت امداد و نجات ستاد مرکزی بحران و کمک به آسیب‌دیدگان فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حرم امام خمینی شوراي شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)

آیت الله سید محمد سعیدی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیش‌تری برگزار خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های دهه کرامت باید اصلاح خانواده‌ها باشد، افزود: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیرو‌های انتظامی و رسانه‌ها بسیار اثرگذار است.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است، بیان کرد: امروز در دانشگاه‌های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته و این به برکت اخلاص در امور است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  با اشاره به اینکه دشمن برای برهم ریختن انسجام جامعه به عرصه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده است، گفت: در این جریان مهم باید همه از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید حق حریم‌داری اعتاب مقدسه رعایت شود، بیان کرد: باید مراقب انصاف، ساخت و سازها، عفاف و حجاب و ... در جوار کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت (ع) افزایش پیدا کند، گفت: این موضوع رمز زیارت مطلوب و بهای رسیدن به بهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز