Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:34:57 GMT

سلبریتی عزیز! وطن فقط برای کاسبی نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۸۳۲۰

سلبریتی عزیز! وطن فقط برای کاسبی نیست

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا وهاب‏‌زاده مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئول فضای مجازی قرارگاه مقابله با کرونا با انتشار توییتی نسبت به برخی سلبریتی‌ها که برای داشتن گرین‌کارت، فرزندانشان را در کشور‌های خارجی به دنیا آوردند واکنش نشان داد.

وهاب‌زاده ویروس کرونا را بیماری معرفی کرد که ممکن است گریبان همه افراد را بگیرد و مسئول و سلبریتی برایش فرقی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خطاب به برخی سلبریتی‌ها گفت وطن فقط جایی برای کاسبی و پول درآوردن نیست.

مشاور وزیر بهداشت در توییتش سلبریتی‌ها را مجبور به ماندن در کشور و شریک شدن در غم ایران دانست و آن‌ها را مانند بقیه مردم معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: نیروهای خدماتی، کمک پرستاران و بهیاران را فراموش نکنیم

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط علیرضا وهاب‌زاده را مشاهده می‌کنید:

" کرونا نه مسوول می‌شناسه نه مردم عادی نه سلبریتی... سلبریتی‌هایی که برای گرین کارت میرفتند بچه‌شون رو اونطرف به دنیا بیارن، الان میفهمن وطن فقط برای پول در‌اوردن و کاسبی نیست! حالا علیرغم میل باطنیت، مجبوری بشینی و غمش رو هم‌بخوری و راه فراری هم نداری... تازه شدی مثل بقیه مردم "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مقابله با کرونا کسب درآمد سلبریتی های ایرانی کرونا در ایران سلبریتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود