Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۳:۵۲ بامداد امروز آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع در خیابان حسینی فردوسی، خیابان بیگلو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شعله ور شدن یک منزل دو طبقه مسکونی گفت: دو مرد جوان در محل حضور داشتند.

ملکی بیان کرد: ساختمان کاملا به علت ضایعات و وسایل موجود در منزل شعله ور شده بود و هر دو نفر در داخل منزل محفوظ شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به داخل منزل نفوذ کردند، گفت: هر دو نفر از منزل خارج شدند، یکی از افراد که فردی حدود ۴۰ ساله بود با توجه به سوختگی‌هایی که داشت خوشبختانه زنده ماند.

او ادامه داد: فرد دوم که جوانی حدوداً ۲۰ ساله بود بر اثر شدت سوختگی جان باخت.

ملکی بیان کرد: عملیات در ساعت ۶:۳۶ به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی حوادث و انتظامی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینرهای کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد