Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به جهت صیانت از جان شهروندان و جلوگیری از تجمع مردم برای زیارت اهل قبور، حضور در آرامستان و گلزار شهدا ممنوع است. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فاطمه جراره در جلسه غیر علنی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: بایستی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام غرفه‌های فروش محصولات نوروزی که موجب تجمع مردم می‌شوند جمع آوری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لرستان|تعطیلی مناطق گردشگری در کوهدشت؛ ورود مسافران به «شیرز» ممنوع شدتهران| تردد در آسایشگاه کهریزک ممنوع شد؛ 4 بیمارستان شهر ری آماده ارائه خدمات به مبتلایان کرونافعالیت اماکن اقامتی، تفریحی و سایت‌های جذب مسافر خراسان رضوی ممنوع شد

وی افزود: شهرداری هم باید مکلف شود خسارت این دسته از افراد را پرداخت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: همچنین تمام غرفه‌ها در بوستان‌ها و پارک‌ها و ترمینال‌های شهر باید تا پایان فروردین تعطیل شوند چرا که موجب تجمع مردم و گسترش شیوع ویروس کرونا می‌شوند، ضمن آنکه تمام غرفه‌ها و بازارچه‌های تحت نظر شهرداری نیز تا 15 فروردین تعطیل می‌شوند و شهرداری نیز نباید در این مدت از غرفه‌داران اجاره دریافت کند. 

وی در ادامه با تاکید بر در اختیار قرار دادن امکانات بهداشتی به کارگران تنظیف شهری بندرعباس اظهار داشت: به جهت صیانت از جان شهروندان و جلوگیری از تجمع مردم برای زیارت اهل قبور، حضور در آرامستان و گلزار شهدا ممنوع است و غبارروبی قبور مطهر شهدا توسط سازمان آرامستان انجام می‌شود. 

جراره همچنین از اختصاص 50 میلیون تومان برای کارکنان آرامستان که اجساد بیماران مبتلا به کرونا را دفن می‌کنند خبر داد و گفت: برای تقدیر از زحمات کادر درمان نیز شورای شهر مبلغ 200 میلیون تومان را مصوب کرده است. 

انتهای پیام/864/ت

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر بندرعباس تجمع مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور