Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@13:23:31 GMT

ورودی و خروجی های بهشت زهرا بسته شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۹۲۹۶

ورودی و خروجی های بهشت زهرا بسته شود

 زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: تذکر من در رابطه با آرامستان‌های شهر تهران است.

وی افزود: ضمن اینکه از همه کارکنان این سازمان تشکر می کنم که این ایام ایثارگران خدمت کرده اند و در خط مقدم کار قرار دارند و در معرض آسیب هستند اما تاکیدی هم باید به مسؤولین آن انجام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری گفت: البته شاید در واقع مخاطب اصلی تذکر و درخواست من شهروندان هستند اما باید سازمان بهشت زهرا هم تمهیداتی داشته باشد و آن هم مربوط به زیارت اهل قبور در پایان سال و ابتدای سال است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امسال اقتضا می کند این سنت حسنه که هر ساله انجام می گرفته است کنار گذاشته شود و از این رو از همه شهروندان می خواهم تا به آرامستان های شهر مخصوصا بهشت زهرای تهران نروند.

وی افزود: از سوی دیگر هم از رییس سازمان بهشت زهرا می خواهم که ورودی های بهشت زهرا در این ایام بسته شود تا فقط رفت و آمدهای ضروری انجام بگیرد و کنترل بیشتری بر ورودی و خروجی ها انجام گیرد.

صدر اعظم نوری اظهار امیدواری کرد این بیماری و ویروس از سوی شهروندان جدی گرفته شده و شهروندان بیش از گذشته در خانه بمانند تا این ویروس هرچه سریعتر از کشور و شهرمان رخت بر بندد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر شیوع کرونا تهران شورای شهر تهران بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ شهرداری تهران، مریم نخعی‌پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: با توجه به وسعت مختصات جغرافیایی و تراکم جمعیت در منطقه ۱۶ شهرداری تهران، ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای همچون پارکینگ زیر سطحی جوادیه با ظرفیت ۱۰۵ قطعه پارکینگ در دو طبقه و پارکینگ بعثت که در حال تجهیز کارگاه می‌باشد با ظرفیت ۵۸۲ قطعه جای پارک خودرو در ۶ طبقه از برنامه‌ها و پیگیری‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران است.

افندیزاده در بازدید از مسیر‌های بزرگراهی در طول منطقه با اشاره به وجود چهار مسیر بزرگراهی آزادگان، شهید یارجایی، شهید تندگویان و بعثت، افزود: ضمن مرمت و بازسازی تجهیزات ایمنی بزرگراهی از قبیل گاردریل و نصب نیوجرسی، ایمن سازی ۲۷ دماغه بزرگراهی با ۵۶ قطعه کاشن تانک و ۱۴۵ قطعه استوانه و همچنین خط‌کشی طول مسیر رفت و برگشت، این منطقه نیازمند توجه ویژه بیشتری به ساماندهی و ارتقاء ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر این بزرگراه‌ها می‌باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی دو پایانه حمل و نقل عمومی، عملیات اجرایی و بهسازی ایستگاه‌های BRT، ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و اورهال پارکینگ‌های روتاری از دیگر اقدام‌های مهم و شاخص منطقه ۱۶ شهرداری تهران می‌باشند.

افندیزاده افزود: پروژه پارک حاشیه‌ای به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری همچون مناطق ۱؛ ۴ و ۵ شهر تهران با بیش از ۳۰ هزار قطعه پارکینگ حاشیه ای، در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران