Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@14:56:46 GMT

کرونا توکیو را نشانه گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۹۳۹۰

کرونا توکیو را نشانه گرفته است

فدراسیون جهانی روئینگ طی نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی اعلام کرد تمامی مسابقات انتخابی المپیک توکیو لغو شده و دیگر برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان مشکلات زیادی ایجاد کرده و ورزش را تحت تاثیر خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس نیز فدراسیون جهانی روئینگ طی نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی از لغو تمامی مسابقات کسب سهمیه المپیک خبر داده و تاکید کرده این رقابت‌ها به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو شده و برگزار نخواهد شد.

فدراسیون جهانی در نامه خود تاکید کرده مسابقات برگزار نمی‌شود و به زمان و مکان دیگر هم موکول نمی‌شود تا براین اساس پرونده کسب سهمیه این رشته برای المپیک توکیو کاملا بسته شود.

فدراسیون جهانی روئینگ اعلام کرده تصمیم دارد با نظر کمیته بین المللی المپیک و هیات اجرایی این فدراسیون برای تعیین تکلیف نهایی سهمیه‌های المپیک تصمیم گیری کند. جلسه مسئولان این دو نهاد سه شنبه همین هفته (17 مارچ) برگزار می‌شود.

به نظر می‌رسد این ویروس المپیک توکیو را نشانه گرفته و سایه‌اش را از این رویداد بزرگ ورزشی برنمی‌دارد. با لغو شدن رقابت‌های انتخابی مختلف قطعا بازی‌های المپیک نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

در هفته‌های اخیر نیز رسانه‌های ورزشی درباره وضعیت المپیک 2020 نظرات زیادی منتشر کرده‌اند و همه منتظر کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک ژاپن هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روئینگ انتخابی المپیک 2020 کرونا فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی

دریافت 20 MB کد خبر 6094008

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است