Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:23:02 GMT

عدم هماهنگی میان مسئولین پاکستانی و مشکل پیش روی زوار

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۹۴۶۰

عدم هماهنگی میان مسئولین پاکستانی و مشکل پیش روی زوار

صدها زائر پاکستانی از قرار گرفتن در قرنطینه به صورت مجدد امتناع کرده و دست به اعتراض زدند. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، دولت ایالتی سند در اقدامی عجیب تلاش داشت صدها زائر را که 14 روز در شهر مرزی تفتان قرنطینه شده بودند باز هم قرنطینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشها حاکی است زائران ضمن مخالفت با قرنطینه شدن مجدد اعلام کردند: با توجه به اینکه 14 روز تمام در شرایط سخت مرز میرجاوه قرنطینه شده بودند هرگر حاضر نیستند باز هم قرنطینه شوند.

زائران برای تحت فشار قرار دادن مسئولین ایالت سند مسیر منتهی به شهر کراچی را مسدود کرده و علیه حکام این ایالت شعار سردادند.

آنها تاکید کردند تنها در صورتی که دولت وسیله انتقال آنان به شهرهایشان از سوی دولت فراهم شود حاضرند به اعتراضات پایان دهند.

گفتنی است حدود چهار هزار زائر پاکستانی در مشترک با ایران قرنطینه بودند که از این تعداد حدود 2 هزار نفر پس از تکمیل مدت 14 روزه قرنطینه خود به شهر کویته و پس از آن به شهرهای مقصد خود منتقل شدند.

این در حالی است که زائرین موجود در تفتان نیز با مشکلاتی مواجه هستند و سردی هوا نیز مسائل را تشدید کرده است.

تصمیم تازه مسئولین پاکستانی برای حل مشکل هزاران زائر قرنطینه شده در تفتاناعتراض صدها زائر پاکستانی به بی‌توجهی دولت اسلام‌آبادنشست صمیمی زائرین پاکستانی با خبرگزاری تسنی

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط زائر رضوی اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زائر رضوی اخبار پاکستان زائر رضوی اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • آیا « راه حل دو کشوری » میان فلسطین و اسرائیل ممکن است؟/ چالش های پیش روی کشور مستقل فلسطین چیست؟
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم