Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز از اقدامات نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری دستفروشان در راستای جلوگیری از شیوع بیش تر ویروس کرونا در آستانه سال جدید قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر با بیان این مطلب اظهار کرد: دستفروشان نقاط مرکزی تبریز این روزها با توجه به خطر ویروس کرونا، می توانند عامل شیوع این ویروس شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به نارضایتی های گسترده از سوی شهروندان و اصناف و کسبه بازار تبریز و توصیه های متخصصان حوزه سلامت، جمع آوری دستفروشان به عنوان یکی از خواسته‌های شهروندان، به همت نیروی انتظامی انجام یافت.

ایرج شهین باهر با قدردانی از تلاش و همت نیروهای انتظامی در این اقدام فراگیر، تصریح کرد: بدون شک این اقدام در راستای حفظ سلامت خود دستفروشان و سایر شهروندان نیز مهم است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز بازار تبریز دستفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر