Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمد حیدری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق این تصمیم رانندگانی که تاریخ اعتبار دفترچه آنها در مدت زمان یاد شده به اتمام خواهد رسید نیازی به حضور در مراکز پلیس تا نیمه اردیبهشت برای تمدید مجدد ندارند.

وی افزود: همچنین خودروهای فاقد معاینه فنی نیز تا پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۹ مجاز به تردد در جاده های استان هستند و اعمال قانون نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری در ادامه از تمدید گواهینامه های رانندگی افراد که اعتبار آنها به پایان رسیده هم تا زمان اعلام شده نیازی به تمدید آن ندارند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به تمدید دفترچه های رانندگان حمل و نقل عمومی، معاینه فنی خودروها و یا گواهینامه افراد بدون حضور آنها در مراکز مورد نیاز اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

وی در پایان گفت: این تمهیدات به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان درنظر گرفته شده است.

تاکنون در استان کرمانشاه ۱۰۲ نفر به بیماری کرونا مبتلا که ۱۰ نفر از این افراد جان خود را از دست داده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه استان جاده های استان حمل و نقل عمومی قانون معاینه فنی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو
  • فشار خون عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان