Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی شریف اسامی پذیرفته‌شدگان دوره‌های ارشد بدون آزمون را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی پذیرفته‌شدگان دوره‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد و ثبت‌نام کنندگان در این دوره می‌توانند از اینجا نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی شریف باید توجه داشته باشند که برای ثبت‌نام نهایی لازم است فرم صلاحیت عمومی را بصورت پشت و رو در یک صفحه پرینت و پرکرده و پس از الصاق عکس در محل آن، یک نسخه کپی از فرم تهیه کنند سپس (کپی و اصل فرم) را به همراه یک قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه از صفحه اول، دوم و سوم و کپی کارت ملی پشت و رو از تاریخ ۳۰ فروردین تا یکم تیرماه ۹۹ به اداره استعداد‌های درخشان جهت ارائه به سازمان سنجش تحویل دهند. چنانچه دانشجویی مدارک را در زمان فوق تحویل ندهد به سازمان سنجش معرفی نخواهد شد.

ثبت نام نهایی در دانشگاه صنعتی شریف در شهریورماه همزمان با دانشجویان با آزمون به صورت حضوری است و پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون لازم نیست مبلغی پرداخت کنند.

گفتنی است، پذیرفته شدگان مدارک را بصورت پست و حضوری می‌توانند تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعلام نتایج دانشگاه شریف پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه صنعتی شریف ارشد بدون آزمون پذیرفته شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس

منبع: برترین ها

tags # دانشگاه شریف سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد