Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:18:38 GMT

اعلام شرایط شرکت در مسابقه سفیران سلامت در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۹۹۲۵

اعلام شرایط شرکت در مسابقه سفیران سلامت در کردستان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان شرایط و نحوه شرکت در مسابقه سفیران سلامت دانش‌آموزی از طریق اپلیکیشن سفیران سلامت را اعلام کرد.

افشین خوش‌گوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس و نیاز به فرهنگ سازی برای ارتقای سواد سلامت در جامعه، کمپین ملی«هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت» با شعارهای «نه به سفر، نه به دید و بازدید و سالم در خانه بمانیم» عملی‌ترین راهکار برای شکستن زنجیره انتقال و کنترل همه گیری بیماری کرونا از طریق کاهشموارد ابتلای جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: تشکل دانش‌آموزی سفیران سلامت با حضور و مشارکت فعال در کمپین، جلب همکاری سایر دانش‌آموزان مدرسه، نوآوری و خلاقیت در روند آموزش‌های فعال پیشگیری از کرونا ویروس برای گذراندن ایام تعطیل در خانه، تاکید به والدین خود مبنی بر عدم انجام دید و بازدید و انجام سفرهای غیرضروری در ایام نوروز را انجام می‌دهند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت، دفتر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اقدام به راه‌اندازی کمپین هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت با شعار نه به سفر نه به دید و بازدید، سالم در خانه بمانید در اپلیکیشن سفیران سلامت کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان خاطر نشان کرد: با این اقدام مسابقه‌ای برای دانش‌آموزان در اپلیکیشن مذکور اجرا می‌شود که نحوه شرکت در مسابقه سفیران سلامت دانش‌آموزی از طریق اپلیکیشن سفیران سلامتی نیز اعلام شده است.

خوش‌گوار با اشاره به اینکه دانش‌آموزان بایدلینک اپلیکیشن سفیران سلامت دانش‌آموزی را از سایت دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یافت کنند، افزود: این لینک به نشانی  http://iec.behdasht.gov.ir  قابل دریافت و نصب است.

وی خطاب به دانش‌آموزان اعلام کرد: از بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی منوی کمپین نه به سفر؛ نه به دید و بازدید حاوی کلیپ کوتاه دانش‌آموزی، عکس، پیام بهداشتی، نقاشی و غیره یکی را انتخاب کنید و متناسب با علاقه و مهارتتان یک یا چند اثر را در بخش خواسته شده وارد نمایید.

وی اضافه کرد: به نفرات برتر ارائه کننده بهترین آثار  در مرحله استانی و کشوری  جوایزی اهدا خواهد شد. 

معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان افزود: دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، پیام بهداشتی، نامه‌ای به کرونا ویروس، ضبط شعر با صدای سفیر سلامت، کلیپ کوتاه دانش‌آموزی، خاطره نویسی و غیره ارسال کنند.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت آموزش کردستان وزارت بهداشت سفیران سلامت دانش آموزی دید و بازدید دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت