Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@00:19:53 GMT

حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۰۰۲۰

حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت شد

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت را منصوب کرد.

حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با حکم سید محمد یاشار نادری، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تعهد تخصص و شایستگی جنابعالی شما را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است بابهره گیری از توان و ظرفیت های بالقوه این هنر مهم و تاثیر گذار و با همدلی و همکاری خانواده بزرگ هنرهای نمایشی کشور شاهد جشنواره ای پویا و موثر در تراز فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.

«حمید نیلی» فارغ‌التحصیل مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد است. ازجمله سوابق مدیریتی وی می‌توان به مدیرعاملی انجمن هنرهای نمایشی ایران، مشاور عالی دبیر شورای فرهنگ عمومی، مدیرعامل مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج اشاره کرد. همچنین در حوزه تهیه‌کنندگی هنرهای نمایشی نیز می‌توان به نمایش‌های چون: پرواز 72، زمهریر، سکوت سرخ، نقل کوثر، اروند خون و بسیاری دیگر اشاره کرد.

هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت آذرماه سال ۹۹ و به همت انجمن تاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمید نیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری