Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@11:08:05 GMT

عاملان قطع درختان اُرس در بجنورد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۰۰۲۴

عاملان قطع درختان اُرس در بجنورد دستگیر شدند

خراسان شمالی- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دستگیری ۲ نفر به اتهام قطع ۱۶ اصلح درخت "اُرس" در بجنورد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین اصغر قنبر زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افراد ناشناسی در باغ "علی آباد" شهرستان بجنورد که جزو آثار باستانی و فرهنگی، محصوب می شود در حال بریدن درختان اُرس هستند، که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با اعزام ماموران به محل مورد نظر هر ۲ متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در این رابطه یک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل ۳۰۰ کیلوگرم درخت اُرس بریده شده، کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در نهایت به همراه خودروی حامل درخت اُرس برای انجام اقدامات قانونی تحویل کلانتری ۱۳ گلستان شهر بجنورد شدند، تصریح کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که به میراث فرهنگی کشور لطمه وارد کند با قدرت برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس و یا تماس با یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در زابل

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد شرارت و تیراندازی به سمت یک رستوران در شهرستان زابل و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شدکه ۲ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری  به سمت این رستوران اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروند شده و سپس از محل متواری شده بودند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: اقدامات فنی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که در نهایت ۲ عامل اصلی این تیراندازی شناسایی ودر عملیات ویژه وهماهنگ ماموران پلیس در کمتر از ۳ ساعت از وقوع تیر اندازی در یکی از محلات زابل دستگیرشدند.

  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه