Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@04:33:08 GMT

درهای بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال مسدود شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۰۰۵۰

درهای بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال مسدود شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زهرا صدراعظم نوری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: تذکر من در مورد آرامستان‌های شهر تهران به ویژه بهشت زهرا (س) است. ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در این مدت ایثارگرانه در حوزه خدمات شهری به ویژه سازمان بهشت زهرا (س)‌که در خط مقدم کار است خدمت کردند، امروز مخاطب تذکر من شهروندان تهرانی هستند اما از سازمان بهشت زهرا نیز انتظار دارم که با اتخاذ تمهیدات لازم زمینه عدم حضور شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدراعظم نوری ادامه داد: طبق سنت حسنه کشور ما هر ساله در آستانه سال نو تجدید دیداری با رفتگان و زیارت اهل قبور انجام می‌شود اما امسال شرایط متفاوت است و اقتضا می‌کند که این سنت حسنه را کنار بگذاریم و به بعد از گذران این دوران موکول کنیم.

وی تأکید کرد: از همه شهروندان می‌خواهم به آرامستان‌های سطح شهر تهران به ویژه بهشت زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال مراجعه نکنند و در این راستا از مدیریت بهشت زهرا (س) درخواست می‌کنم ورودی‌های بهشت زهرا (س) مسدود و تنها یک ورودی برای رفت و آمدهای ضروری و تحت کنترل باز باشد. امیدوارم شهروندان در خانه بمانند تا بتوانیم به درستی با این ویروس مبارزه کنیم.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر زهرا صدراعظم نوری مسدود شدن درهای بهشت زهرا کرونا پیشگیری از کرونا آرامستان‌های تهران سنت حسنه زیارت اهل قبور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر زهرا صدراعظم نوری کرونا پیشگیری از کرونا آرامستان های تهران سنت حسنه زیارت اهل قبور بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه بامداد گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: شب گذشته، پس از بارش های شدید در محدوده اتوبان شهید خرازی، تپه های اطراف این اتوبان دچار ریزش شده و مقداری گل و لای وارد این معبر شده بود.

وی افزود: بزرگراه شهید خرازی که از شب گذشته مسدود شده بود؛ با اقدامات انجام شده از سوی عوامل شهرداری و پلیس راهور بازگشایی شد و تردد در آن در حال انجام است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه اردستانی نیز که در همین محدوده قرار دارد ، دچار همین گل و لای شده بود که همچنان مسدود است.

موسوی پور گفت: اقدامات برای پاکسازی و ایمن سازی آن در حال انجام است و به زودی این معبر نیز بازگشایی می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902706

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بارندگی
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بازندگی
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند