Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت:با توجه به وجود کارگاه‌های خیاطی در سطح شهرستان‌ها بنا شده تا این کارگاه‌ها جهت تولید ماسک فعال شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تشکیل جلسه مشترک فرماندهان نظامی با کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم، غربالگری می‌باشد که سامانه‌ای در این راستا توسط بهداشت و درمان به مردم اعلام شد اما برای ورود و مشارکت مردم نیاز به همکاری بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به همین دلیل درخواست دادیم تا تمام پایگاه‌های بسیج برای غربالگری پای کار بیایند تا با تشخیص بیماری از همان مراحل ابتدایی، بتوانیم آن را کنترل و مهار کنیم.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در رابطه با وضعیت تهیه ماسک عنوان کرد: با توجه به وجود کارگاه‌های خیاطی در سطح شهرستان‌ها بنا شده تا این کارگاه‌ها جهت تولید ماسک فعال شوند.

وی افزود: ماسکی که نیاز مردم می‌باشد توسط این کارگاه‌ها تهیه خواهد شد و داروخانه‌ها به عنوان محل توزیع در نظر گرفته شده‌اند.

شاهوارپور با بیان اینکه برای حوزه درمان نیز تدابیری اندیشیده شده است گفت: تشخیص کادر بهداشت و درمان ادامه روند درمان بهبودیافتگان در منزل است اما در صورت نیاز، محل‌هایی برای قرنطینه افراد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین مراکزی را نیز برای درمان پیش‌بینی می‌کنیم و در مجموع تصمیمات خوبی گرفته شده و انشالله بتوانیم ویروس کرونا را مانند فلج اطفال که بسیج به کمک بهداشت و درمان آمد  با مشارکت مردم و حضور بسیج در اسرع وقت و کمترین هزینه شکست دهیم.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان درمان اهواز فرمانده سپاه بهداشت و درمان کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است