Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چین، منشا ویروس کرونا در جهان، حدود ۸۳ درصد از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از اسپوتنیک، تعداد بیماران مبتلا به ویروس جدید کرونا در چین روز به روز در حال کاهش است. ۸۲.۷ ٪ از کل افراد آلوده از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و طبق آمارهای کمیته دولتی بهداشت چین، میزان مرگ و میر ناشی از کروناویروس در این کشور در حال حاضر ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۵ ٪ است.

بر اساس آخرین داده ها، تعداد موارد تایید شده از عفونت کروناویروس در سرزمین اصلی چین به ۸۰.۸۴۴ رسیده که از این تعداد ۶۶.۹۱۱ مورد درمان و از بیمارستان‌ها مرخص شده اند که ۸۲.۷ ٪ از کل موارد را تشکیل می‌دهد. در مجموع، از ابتدای بیماری همه گیر، ۱۳۵۰۵۰ مورد عفونت در کل چین ثبت شده، به استثنای استان هوبئی، که از این تعداد ۱۱۴ مورد منجر به مرگ شدند و میزان مرگ و میر ۰.۸۷ ٪ بوده است.

در استان هوبئی، کانون این بیماری همه گیر، ۶۷۷۹۴ مورد عفونت شناسایی شده است، ۳.۰۸۵ نفر فوت کرده‌اند و مرگ و میر ۴.۵ درصد بوده است.

در همین زمان، در مرکز شیوع بیماری - شهر ووهان - میزان مرگ و میر ۴.۹۱ ٪ بود. در کل، این بیماری همه گیر جان ۳، ۱۹۹ نفر را در چین گرفته است؛ میانگین میزان مرگ و میر در کشور ۳.۹ درصد بود.

اخیراً اوضاع اپیدمیولوژیک در چین رو به بهبود است؛ طی ۲۴ ساعت گذشته فقط ۲۰ مورد جدید عفونت در سراسر این کشور شناسایی شده که از این تعداد ۱۶ مورد از کشورهای دیگر وارد و چهار مورد در استان هوبئی ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چینی ها چین ویروس کرونا میزان مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی نخست نیم‌نهایی کنفرانس غرب شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال مینه‌سوتا تیمبروولوز در بازی نخست از سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA صبح امروز (یکشنبه) در سالن بال آره‌نا، میهمان دنور ناگتس بود.

لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند

دنور، مدافع عنوان قهرمانی لیگ که در سری یک چهارم نهایی از سد لیکرز گذشته بود در بازی نخست نیمه‌‌نهایی با حساب 106 بر 99 شکست خورد. ستاره این بازی، آنتونی ادواردز، گارد جوان وولوز بود که 43 امتیاز و 7 ریباند برای تیمش کسب کرد. نیکولا یوکیچ، سنتر صربستانی دنور نیز 32 امتیاز، 8 ریباند و 9 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن