Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@22:07:47 GMT

روزانه یک هزار تاکسی شهری در مشهد ضد عفونی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۰۵۹۳

روزانه یک هزار تاکسی شهری در مشهد ضد عفونی می شود

محبی به الکترونیک کردن پرداخت کرایه در تاکسی های خطوط پرتردد اشاره کرد و گفت: روزانه ۶۰۰ الی۱۰۰۰ تاکسی شهری با مواد استاندارد و بی خطر ضد عفونی و برگه انجام ضدعفونی برای اطمینان خاطر مسافران داخل تاکسی ها نصب می شود.

«احمد محبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بیش از ۷ هزار پک بهداشتی بین تاکسیرانان توزیع شد، گفت: روزانه ۶۰۰ الی۱۰۰۰ تاکسی شهری با مواد استاندارد و بی خطر ضد عفونی و برگه انجام ضدعفونی برای اطمینان خاطر مسافران داخل تاکسی ها نصب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد به الکترونیک کردن پرداخت کرایه در تاکسی های خطوط پرتردد اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای گردش پول نقد و پیشگیری از شیوع آلودگی از این طریق، تاکسی های مسیر های پرتردد از جمله حرم مطهر و ورودی های شهر مجهز به سیستم پرداخت الکترونیک کیوآرکد شده اند.

 

محبی ادامه داد: با توجه به کاهش درآمد تاکسی ها و تصویب شورای شهر علاوه بر بخشودگی آبونمان سه ماهه، هزینه تمدید دفترچه های تاکسی تا اردیبهشت با ۵۰ درصد تخفیف انجام خواهد شد.

 

وی گفت: همچنین کلیه مرخصی های تاکسی های مشهد لغو و خروج تاکسی ها از شهر ممنوع است و درصورت خروج از سوی پلیس اعمال قانون خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد ضد عفونی کننده پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرداری مشهد تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلاف روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان افزایش سگ‌های ولگرد یا بی صاحب و پرسه زدن آنها در شهر زاهدان، معضلی است که سالهای سال موجب هراس، نگرانی و بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

هراتی یکی از ساکنان مهرشهر زاهدان در این باره به خبرنگار ما گفت: معضل پرسه سگ های ولگرد و حمله به ساکنان محلات، مشکل امروز و دیروز ما نیست، کودکان ما نمی‌توانند به دلیل ترس از حمله سگ های ولگرد به بازی در محله بپردازند و خانه نشین شده اند.

وی ادامه داد: شهرداری زاهدان نیز با توجه به تماس های ما اقدامات خوبی انجام داده اما این منطقه از شهر هنوز در خصوص پرسه سگ های ولگرد دچار مشکلاتی است.

اصغری، یکی از ساکنان خیابان جمهوری نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: وجود این سگ های ولگرد در کوچه و خیابان ها علاوه بر این که سلامت و جان افراد را به خطر می‌اندازد، ممکن است عامل آلودگی و انتقال بیماری نیز باشد.

وی افزود: سگ های ولگرد با پاره کردن کیسه های زباله سبب انتشار آلودگی و بیماری در شهر می شوند که باید شهرداری چاره ای برای جمع آوری این حیوانات بیندیشد.

مدیر پسماند شهرداری زاهدان گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان اتلاف می شود.

داود شاقوزایی در گفت وگو با ایسنا، افزود:جهت اتلاف سگهای ولگرد در حال حاضر یک اکیپ فعال و مشغول عملیات می باشد بطوریکه روزانه بین ۱۵- ۱۰ قلاده اتلاف انجام می‌شود.

مدیر پسماند شهرداری زاهدان گفت: پیگیری های لازم در خصوص افزایش تعداد اکیپ و پیمانکار با تهیه آنالیز در این خصوص در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: سگ‌های ولگرد و بلاصاحب به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشورهای همسایه به راحتی وارد خاک ما می شوند و با توجه به زاد و ولد زیاد به معضلی برای شهروندان تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپ دوباره پیشتاز شد
  • اتلاف روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان
  • انتخابات مجلس|را‌ی‌گیری در۶۰درصد شعب«الکترونیکی»انجام می‌شود
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد