Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم تا بر اساس آن به میشو اعلام کنیم که چه زمانی بر سر تمرینات تیم حاضر باشد.

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: ما هم مانند سایر باشگاه‌ها قصد داشتیم بر اساس برنامه‌ای که در ابتدا اعلام شد و قرار بود از چهاردهم فروردین مسابقات آغاز شود، قصد داشتیم تمریناتمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کنیم و از کلیه بازیکنان هم تست کرونا گرفتیم، اما دوباره اطلاع دادند که مسابقات تعطیل شده، به همین خاطر ما که نمی‌توانستیم بازیکنان غیربومی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگه داریم، همه آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شهرهای خودشان فرستادیم و اگر قرار باشد روز پنجم یا ششم فروردین تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کنیم به آنها خبر می‌دهیم که سر تمرین حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیگر ادامه داد: با توجه به اینکه گفته شد اوایل اردیبهشت مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود، ما حدود 4 هفته را برای شروع مسابقات در نظر گرفتیم. با توجه به زمانی که اعلام شده بود ما می‌خواستیم تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اوایل فروردین آغاز کنیم اما با این حال چون آغاز مسابقات مشخص نیست، آغاز تمرینات ما هم زمان مشخصی ندارد و بر اساس اعلام سازمان لیگ تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز خواهیم کرد. امیدوارم این کرونا هم دست از سر کشور ما و جهان بردارد تا همه ما تکلیف خودمان را بدانیم.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه به نظر می‌رسد میشو کریستیچوویچ با ناراحتی از ایران خارج شده، عنوان کرد: اصلاً چنین بحثی نیست. برخی شیطنت می‌کنند. 80 درصد قرارداد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به میشو پرداخت کرده‌ایم. 30 درصد آخر را بعد از اینکه از ایران رفت، به حسابش واریز کردیم. فکر نمی‌کنم مربی‌ای در ایران باشد که این طور دریافتی داشته باشد. فقط بحث پاداش‌های سرمربی بود که در اینجا نقد شده و خودش باید باشد تا این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به او تحویل بدهیم و مشکلی بابت پرداخت نداشتیم.

مسیگر افزود: اصلاً بحث ناراحتی وجود نداشت، روزی که میشو می‌خواست بلیت هواپیما تهیه کند، شاید در آن روز در حساب باشگاه پول نبوده، ما از طریق سفارت پیگیری‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم، با مترجم او هماهنگ کردیم، بلیت را تهیه کردند، تصویر بلیت را سند کردیم و پول او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهیه و نقد کردیم. این مسائل طبیعی است. مشکل خاصی نبوده و این قضیه را بزرگ کردند. اسناد پرداختی‌های ما به میشو هم در مورد پرداختی‌ها و هم برای بلیت حاضر است.

وی در مورد زمان بازگشت سرمربی شاهین شهرداری به ایران گفت: ما منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم تا ببینیم چه زمانی مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز می‌کنند و بر اساس آن به میشو اعلام می‌کنیم که چه زمانی بر سر تمرینات تیم حاضر باشد. اگر ما به میشو بگوییم 28 اسفند در ایران باشد، ممکن است تا آخر اردیبهشت مسابقات برگزار نشوند.

مسیگر در خصوص اینکه آیا ممکن است میشو به ایران برنگردد و آیا باشگاه شاهین فکری در این مورد کرده یا خیر، گفت: اصلاً قرار نبود که میشو برنگردد. ما به این قضیه فکر نمی‌کنیم. او انسان شریفی است. به تعهداتش پایبند است و فکر نمی‌کنم خلف وعده کند.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد مقدار پرداختی به بازیکنان اظهار داشت: در تلاشیم تا انجام امورات مالی پیش از شروع تعطیلات درصدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بازیکنان پرداخت کنیم. مقدار آن مشخص نیست. هر چقدر که بودجه به ما اختصاص پیدا کند، بر اساس آن به بازیکنان پرداختی خواهیم داشت.

مسیگر در مورد اینکه گفته می‌شود بودجه‌ پارس جنوبی در اداره ورزش و جوانان بوشهر به خاطر باشگاه شاهین شهرداری متوقف شده است، عنوان کرد: اصلاً شاهین شهرداری کاری به این موضوع ندارد. صفر تا صد باشگاه ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پر می‌کند و این مسأله به ما مربوط نمی‌شود. ما هم کاری نداریم که اداره این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگه داشته یا نگه نداشته، اصلاً پیگیر آن هم نیستیم چون ذی‌نفع آن نیستیم.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه شاهین از سوی شهرداری به خوبی حمایت می‌شود، گفت: وقتی به سرمربی تیم 80درصد پرداختی داشته‌ایم و قبل از سال هم ممکن است پرداختی بازیکنان را به حدود 60 تا 70 درصد برسانیم، مشخص است که حمایت خوبی داریم. 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر لیگ برتر شهرداری باشگاه شاهین شهرداری شاهین شهرداری بوشهر سازمان لیگ بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم

تنها توافق فاینورد باقی مانده تا آرنه اسلوت جایگزین یورگن کلوپ شود.

طرفداری | لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما آنها ابتدا باید فاینورد را راضی کنند.

لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داده است. آرنه اسلوت اما در مصاحبه با ESPN از علاقه‌اش برای هدایت لیورپول گفته است.

دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم، تصمیم من مشخص است. فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند، منتظرم ببینم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. من مطمئن هستم و منتظر خواهم بود تا باشگاه‌ها به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود