Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:05:25 GMT

ویروس کرونا می تواند مخرب تر از بحران مالی ۲۰۰۸ باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۰۹۴۸

ویروس کرونا می تواند مخرب تر از بحران مالی ۲۰۰۸ باشد

نخست وزیر سنگاپور عقیده دارد ضربه اقتصادی شیوع ویروس کرونا احتمالاً جدی تر و طولانی مدت تر از بحران مالی جهانی خواهد بود و حتی پس از پایان این همه گیری هم ادامه خواهد داشت. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، نخست وزیر سنگاپور عقیده دارد عواقب اقتصادی شیوع ویروس کرونا برای این کشور می تواند جدی تر از بحران مالی جهانی در سال 2008 باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:« نمی‌توانیم بگوییم همه گیری ویروس کرونا چه زمانی پایان می یابد ولی احتمالا تا پایان سال جاری یا شاید بیشتر از آن طول می کشد. ضربه اقتصادی این ویروس احتمالاً جدی تر و طولانی مدت تر از بحران مالی جهانی خواهد بود و حتی پس از پایان این همه گیری هم ادامه خواهد داشت».

 این اظهارات نخست وزیر سنگاپور پس از آن بیان شد که مقامات مالی این کشور سعی کردند به عموم مردم اطمینان دهند بازارها فعالیت معمول خود را دارند. 200 مورد ابتلا به ویروس کرونا در سنگاپور گزارش و اقتصاد وابسته به تجارت این کشور بسیار آسیب پذیر شده است.

هیچکس موافق طرح ترامپ برای نجات اقتصاد آمریکا از کرونا نیست12 درس از چین برای پاسخ به بحران اقتصادی ناشی از کرونا

 رئیس جمهور سنگاپور اعلام کرد مجبور است از ذخایر خود برای کمک به مردم و کسب و کارهایشان که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته‌اند استفاده کند. سنگاپور آماده می شود موج دوم اقدامات حمایتی خود را آغاز کند. دولت این کشور ماه گذشته 4.5 میلیارد دلار برای کمک به اقتصاد آسیب‌دیده از این ویروس اختصاص داد.

  انتهای پیام/50

R7586/P/S7,77,85/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد

شهردار اصفهان گفت: در صدد هستیم بخشی از خط دو متروی اصفهان تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد و ایستگاه دارک تا قدس در اولویت نخست قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از گذر کمرزرین و ایستگاه‌های فاز نخست خط دو قطار شهری اصفهان اظهار کرد: در گذر کمر زرین به یافته‌هایی دست یافتیم که بخشی از هویت شهر است، از این‌رو تیم کاوش در این گذر حاضر شده‌اند و در حال بررسی آثار کشف شده هستند.

وی افزود: در حال حاضر برای مرحله نخست در تلاش هستیم تا این گذر به سرعت در مسیر استفاده شهروندان قرار گیرد، از این‌رو عوامل در حال رسیدگی و آماده‌سازی گذر هستند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: پاساژ زرین واقع در این گذر یکی از درست‌ترین اتفاقات معماری در این کلان‌شهر است، زیرا معماران در طراحی این بازار با نگاه به گذشته و هویت شهر، اقداماتی انجام داده‌اند که صدمه‌ای به شخصیت شهر وارد نشود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه بازار زرین، یک پاساژ نوساز است که از گذشته روایت گرفته و به زبان امروز ترجمه شده است، گفت: این موضوع به معنای حفظ شخصیت شهر است، زیرا در راستای روایت گذشته در حال احداث است.

وی با بیان اینکه حفظ روایت کلان یا کلان روایت شهر یکی از مصادیق درست و موفق ساخت بنا است، ادامه داد: پاساژ زرین نیز با همین موضوع شکل گرفته است.

اکتشافات گذر کمرزرین با فرضیه‌های زیادی مواجه است و باید مورد بررسی باستان‌شناسان قرار گیرد

شهردار اصفهان با اشاره به یکی دیگر از موضوعات مهم درباره گذر کمر زرین خاطرنشان کرد: زندگی در این محور باید جریان پیدا کند، زیرا این میدان، شلوغ‌ترین، پویاترین و حیاتی‌ترین میدان شهر بوده، اما سال‌های زیادی است که این میدان توسط گرد غربت اذیت می‌شود، از این‌رو هرچه سریع‌تر باید زندگی در این محور جریان پیدا کند.

قاسم‌زاده گفت: اکتشافات گذر کمرزرین با فرضیه‌های زیادی مواجه است و باید مورد بررسی باستان‌شناسان قرار گیرد، همچنین با این اکتشافات، نشانه‌ای از گذشته خود را پیدا کردیم و معبر نیز با حفظ نشانه‌ها باید هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

اوراق مشارکت، بخشی از این تأمین مالی این پروژه است

وی در جریان بازدید و بررسی روند پیشرفت ایستگاه‌های فاز نخست خط دو متروی این کلان‌شهر نیز گفت: در صدد هستیم بخشی از خط دو متروی اصفهان تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد و ایستگاه دارک تا قدس در اولویت نخست قرار دارد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز از ایستگاه‌های فاز نخست خط دو قطار شهری بازدید شد، تاکید کرد: روند پیشرفت این ایستگاه‌ها بسیار خوب بوده و عملیات نازک‌کاری بعضی از ایستگاه‌ها از جمله عمان‌سامانی شروع شده است.

قاسم‌زاده گفت: روند پیشرفت دیگر ایستگاه‌های خط دو قطار شهری، قابل قبول است و امیدواریم تا پایان سال جاری بخشی از خط دو قطار شهری این کلان‌شهر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به تأمین مالی قطار شهری این کلان‌شهر ادامه داد: اوراق مشارکت، بخشی از این تأمین مالی این پروژه است که سال گذشته رقم خوبی در این زمینه به این کلان‌شهر اختصاص یافت و بخش دیگر آن از طریق درآمدهای شهری تأمین می‌شود، همچنین تیم مالی شهرداری به‌صورت جدی پیگیر هستند تا با تأمین منابع مالی وقفه‌ای در اقدامات پیمانکاران ایجاد نشود.

کد خبر 750484

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • چرا تمدن‌ها با گذشت زمان شکننده‌تر می‌شوند؟ (+عکس)
  • پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود