Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمیدی از برخورد بدون اغماض با اخلال‌گران نظم عمومی در چهاشنبه پایان سال خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز، قضات با سرکشی‌های سرزده بر امور مربوطه نظارت جدی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام « ابراهیم حمیدی» امروز (۲۵ اسفند) به رسانه های گروهی گفت: نظارت های مسئولان قضائی استان بخصوص در ایام تعطیلات نوروز از مهمترین موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید قضات کشیک دستگاه قضائی استان و سازمان های تابعه در ایام تعطیلات نوروزی در دسترس باشند، افزود: در این ایام باید مدیریت شود، تا مراجعین مردمی امورشان به سرعت انجام پذیرد و معطل نمانند.

 

حمایت جدی دستگاه قضا از مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان

حجت الاسلام حمیدی حمایت همه جانبه دستگاه قضائی استان را از تصمیمات و اقدامات ستاد مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: هشدارهای وزارت بهداشت و قرارگاه های بهداشتی استان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بدون افراط و تفریط ملزم به رعایت آنها باشیم.

 

رئیس شورای قضائی استان با بیان اینکه متاسفانه امروز از ناحیه برخی از مردم این معضل جدی گرفته نشده و بدون توجه به هشدارهای بهداشتی زندگی عادی خودشان را می کنند، افزود: زندگی کردن طبق روال قبل و بی اهمیت دانستن بیماری کرونا خطر جدی است که نه تنها فرد و خانواده اش را بلکه جامعه را تهدید می کند  و مردم عزیز ما حتما باید توصیه های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند و خودشان را ملزم به اجرای آن بدانند.

 

وی با اشاره به اینکه ترددها در جاده ها و سطح شهر باید محدود شود، ادامه داد: ورودی های شهر باید با جدیت کنترل شود و این موضوع چنانچه نیاز به ورود دستگاه قضائی را پیدا کرد قطعاً حمایت خواهیم کرد.

 

ضرورت جدی گرفتن بیمار کرونا و ماندن در خانه

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر جدی گرفتن بیماری کرونا ویروس و رعایت مسائل بهداشتی و مراقبتی از مردم خواست در ایام تعطیلات نوروز در خانه هایشان بمانند چرا که بهترین و امن ترین مکان خانه های خود مردم می باشد تا از انتقال ویروس منحوس کرونا جلوگیری شود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن نوروز هستیم، گفت: در این ایام مهمانی ها، رفت و آمد ها و مسافرت‌های غیر ضروری با توجه به شرایط کنونی کشور بسیار خطرناک است لذا مراقبت‌های بهداشتی برای تک تک افراد جامعه لازم است.

 

وی هشدار داد: اگر جایی لازم شود و یا ببینیم کسی تمکین از مقررات وضع شده در  ستاد مدیریت بیماری کرونا نمی کند حتماً با دستورات قضائی برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت و دادستانی بعنوان مدعی العموم هم وظیفه خودش را در تأمین سلامت جامعه و مردم به بهترین نحو انجام خواهد داد.

 

برخورد بدون اغماض با اخلاگران نظم عمومی در چهاشنبه پایان سال

حجت الاسلام حمیدی گفت: همکاران در دادگستری استان میز خدمت ستادی ایجاد کنند یا بجای اینکه مردم مراجعه کنند و وارد مجموعه های قضائی شوند میز خدمت جلوی درب ورودی با حفظ مسائل بهداشتی بگذارند تا همانجا پاسخ مراجعین  و مردم را بدهند و فقط آنهایی مراجعه نمایند که ضرورت امر اقتضا کند.

 

وی در پایان با توجه ایام پایانی سال و برگزاری مراسم چهارشنبه سوری، بیان کرد: با هنجارشکنان  و افرادی که در نظم  عمومی اخلال ایجاد کنند  مخصوصا در چهارشنبه پایان سال برخورد شدید قانونی خواهد شد و هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی تعطیلات نوروزی قضات تشدید نظارت ایام تعطیلات نوروز حجت الاسلام حمیدی بیماری کرونا قضائی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فتحی شهنانی گفت: افراد متخلفی که به وسیله دستگاه‌های موتورپمپ، قصد پمپاژ و برداشت غیرمجاز آب رودخانه قره آغاج و پایاب سد سلمان فارسی و انتقال به اراضی ملی و تخریب شده شهرستان قیروکارزین را داشتند، با اقدام بموقع و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب شهرستان قیر و کارزین گروه‌های گشت و بازرسی ناکام ماندند.

مدیر منابع آب شهرستان قیر و کارزین گفت: این موتور پمپ‌ها با هوشیاری گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب قیر و کارزین شناسایی شدند، سپس مراحل دستور قضائی و هماهنگی نیروهای انتظامی و ابلاغ اخطاریه زمان‌دار به متخلفان آغاز شد.

وی ضمن تاکید بر ادامه روند برخورد با متخلفان حوزه آب‌های زیرزمینی و سطحی گفت: این اقدامات تا کنون در چند مرحله صورت گرفته که پس از مشاهده این موتور پمپ‌ها برای صیانت از منابع آب و بر اساس ضوابط قانونی در ابتدا اخطاریه لازم به بهره برداران غیرمجاز داده می‌شود و در نهایت با اخذ دستور قضائی و با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و توقیف آن‌ها اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه‌های گشت و بازرسی مدیریت منابع آب شهرستان به صورت مداوم در حال گشت‌زنی و رصد منابع آب سطحی و زیرزمینی در محدوده عملکرد خود هستند و با همکاری عوامل انتظامی و قضائی بر اساس قانون اجازه هیچ برداشت غیرمجازی از منابع آب را نمی‌دهند و بدون تردید با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.

مدیر امور منابع آب قیروکارزین در پایان ادامه داد: هرگونه حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه‌ها بدون مجوز و داشتن حقابه جرم محسوب می‌شود و با متخلفان به جد برخورد می‌شود.

کد خبر 6090952

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر