Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:54:17 GMT

طرح زیباسازی تقاطع آزادی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۱۰۱۲

طرح زیباسازی تقاطع آزادی اجرا می‌شود

رامین امیرمداح در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم در شهرها اجرای عملیات نورپردازی و زیباسازی است که نقش مؤثری در روحیه شهروندان و زیباسازی منظر شهری دارد، اظهار کرد: با اجرای تقاطع غیر همسطح آزادی، فضای بسیار خوبی در این محدوده برای اجرای یک طرح بزرگ زیباسازی ایجاد و طی بررسی‌های کارشناسی مقرر شد طرح نورپردازی و گل آرایی ویژه ای در این فضا اجرا شود که در نوع خود کاری جدید و متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تلاش حوزه معاونت خدمات شهری منطقه سه کرمان، کار ساخت المان‌هایی به طرح‌های مختلف در حال انجام است که به زودی به محل مورد نظر منتقل و به صورت حجمی گل آرایی می‌شوند.

وی از اجرای نورپردازی متفاوت و شکیلی در تقاطع آزادی خبر داد و گفت: تقاطع آزادی یکی از مهمترین و پرتردد ترین تقاطع‌های شهر کرمان است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

امیرمداح در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اجرای سفره هفت سین در این محدوده خبر داد و هدف از این اقدامات ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان عنوان کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا سفره هفت سین کارشناسی آزادی تقاطع زیباسازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرایی کردن طرح‌ها به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد سخت و هزینه‌های هر طرح نیز چندین برابر دیگر استان‌ها است.

وی بیان داشت: با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود.

رادمنش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، در زمینه اجرای فیبر نوری استان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در ۳۰ ماه اخیر اجرایی شده و اجرای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز مصوب شده است و چنانچه این طرح اجرایی شود، ظرفیت شبکه در استان ارتقا یافته و سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

کد خبر 6094376

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد