Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@16:47:25 GMT

از سرگیری معاملات فرابورس/سفارش‌های قبلی ملغی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۱۱۶۴

ساعت24-مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران از انجام معاملات در بازار فرابورس از ساعت ۱۱.۳۰ تا ۱۴ امروز خبر داد و گفت: این تصمیم با هماهنگی ناظر بازار و به دلیل وجود اختلال در سامانه معاملاتی بازارهای فرابورس اخذ شد.

روح الله دهقان  با اشاره به اختلال در سامانه معاملاتی بازارهای فرابورس، اظهار کرد: کنترل برای سامانه‌ها از ساعت ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ صبح آغاز می‌شود و امروز رفتار سیستم از این ساعت تا ساعت ۸.۳۰  که شروع سفارش گیری است کاملا عادی بود. ساعت ۸.۳۰ یکی از ماژول‌های اصلی سامانه که وظیفه کنترل بقیه سامانه‌ها را بر عهده دارد با مشکل مواجه شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل سفارش‌هایی که در فرابورس وارد سیستم شده بود، ریجکت شدند و موتور اصلی، معاملات هیچکدام از سفارش های فرابورس را قبول نکرد. این موضوع تا ساعت 9:03 ادامه داشت و مجددا کار بدون مشکل آغاز شد. در این میان تعدادی از سفارش‌هایی که وارد سیستم شد، تبدیل به معامله شده بود اما از آنجاکه اوضاع شفاف نبود بازار را متوقف کردیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با تاکید بر اینکه با هماهنگی با ناظر بازار همه سفارش های باز داخل سیستم پاک شد، گفت: از ساعت ۱۱ تا ۱۱.۳۰ سفارش‌گیری در فرابورس انجام شد و معاملات فرابورس امروز از ساعت ۱۱.۳۰ آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه دارد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد