Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عزت الله غلامی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و تقاضای بالای مردم برای خرید و مصرف مواد شوینده و ضدعفونی کننده و کسب خبری مبنی بر ایجاد یک کارگاه تولیدی غیرمجاز در بروجرد واقع در «قلعه حاتم» که اقدام به تهیه و تولید مواد ضدعفونی و شوینده غیربهداشتی می‌کند، موضوع مطروحه بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: با بررسی‌های انجام شده از کارگاه یاد شده مأموران انتظامی موفق به کشف چهار هزار و ۴۸۰ لیتر مواد شوینده تقلبی، ۸۷۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده تقلبی، ۶۰ لیتر جوهر نمک تقلبی، ۱۵ کیلو پودر اسید، چهار لیتر اسانس میوه‌ای، هزار و ۵۰۰ عدد لیبل تقلبی با مارک راحله و یک کیلو پودر رنگ شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد، ادامه داد: با هماهنگی مرجع قضائی کارگاه غیر مجاز پلمب و در این رابطه دو نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دستور کار پلیس فرمانده انتظامی ویروس مواد ضدعفونی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد