Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  «نماینده» ، سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه امنیتی ثارالله با رد برخی شایعات مبنی بر قرنطینه تهران، گفت: برخی به صورت هدفمند شایعه می سازند تا سلامت و امنیت مردم را خدشه دار کنند و طبیعی است که دستگاه های مسئول با عوامل انتشار چنین شایعه های برخورد قاطع خواهد کرد.

کوثری اظهار داشت: برخی به دنبال این شایعه، شایعه بسته شدن مغازه ها و پمپ بنزین ها را مطرح کرده و مردم ما را دچار مشکل کردند در حالی که اصلا چنین چیزی مطرح نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به هیچ عنوان بحث قرنطینه تهران مطرح نبوده و نیست و مردم عزیز و فهیم ما خودشان برای تامین سلامتی خود، خانواده و جامعه، "خود قرنطینگی" را اعمال و با رعایت دستورالعمل های پزشکان تنها در صورت ضرورت از منزل خارج خواهند شد.

سردار کوثری همچنین گفت: نیروهای مسلح برای دفاع از سلامت مردم در صحنه هستند و همراه با مردم، جامعه پزشکی را برای مقابله با ویروس کرونا، یاری خواهند کرد.

وی در پایان تصریح کرد: قرارگاه ثارالله آماده کمک و حمایت همه جانبه به جامعه پزشکی است و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: قرنطینه کرونا نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است