Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:21:22 GMT

برگزاری رزمایش "با ولایت تا شهادت" در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۱۴۲۵

برگزاری رزمایش 'با ولایت تا شهادت' در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: همانطور که برای امنیت مردم تلاش می‌کنیم در زمینه سلامت مردم هم باید با جدیت تلاش کنیم.

او با اشاره به اینکه مردم هم باید به توصیه پزشکان توجه کنند ادامه داد: شیوع کرونا موضوع جدی است و مردم هم باید قوانینی را که در این خصوص توصیه شده رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: در پی شیوع ویروس کرونا با تدابیر استاندار خراسان رضوی اقدامات خوبی در استان انجام شد و بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب قرارگاه بهداشتی و درمانی ایجاد شده است که در این راستا رزمایش بزرگ "با ولایت تا شهادت" برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد آذریان افزود: بیمارستان ارتش و بیمارستان صحرایی در این زمینه آماده شده و ایستگاه‌هایی برای بهداشت و درمان و سنجش سلامت در نظر گرفته شده که مکان‌های برپایی آن‌ها در مشهد به زودی مشخص خواهد شد.

رزمایش "با ولایت تا شهادت" امروز از قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش به سوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و میدان فردوسی مشهد برای ضد عفونی کردن معابر این مسیر با ۶۰ خودرو برگزار شد.

انتهای پیام//ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا رزمایش نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم

یک سرباز روسی برای نجات جان خود، یک گونی سیب زمینی به سمت یک پهپاد تهاجمی پرتاب کرد.

به گزارش فرارو، فیلم حیرت انگیز نشان می‌دهد که چگونه سرباز ارتش روسیه پهپاد اوکراینی را دید که برای کشتن او به میدان جنگ آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سرباز نزدیک‌ترین چیزی را که به دستش می‌رسید پرتاب کرد - گونی سیب‌زمینی، بخشی از جیره‌بندی غذایی در خط مقدم - که باعث شد پهپاد در نزدیکی او منفجر شود. بر اثر این ضربه انفجار‌های آبشاری رخ داد، اما سرباز آسیبی ندید. جنگجوی یونیفرم پوش پس از انفجار در میان دود غلیظ سفید در حال فرار دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد - که سرباز خماتوف نام دارد - دچار جراحات جزئی شده است. گفته شده او اهل ازبکستان است که برای مبارزه در صفوف ارتش روسیه با اوکراین ثبت نام کرده است. یک رسانه روسیه عدم ترس او را ستایش کرد، زیرا پهپاد مملو از مواد منفجر بود.

ویدئوی اقدام سریع سرباز خماتوف و سرنگونی پهپاد اوکراینی با گونی سیب زمینی یادآور اقدامات غیرمتعارف و اغلب ناامیدانه‌ای است که سربازان در گرماگرم نبرد به آن‌ها متوسل می‌شوند. 

دیگر خبرها

  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود