Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد خوگر روز یکشنبه  به ایرنا گفت: گزارش‌هایی مبنی بر جابجایی شبانه  مسافر توسط برخی از رانندگان تاکسی درون شهری از پشت خاکریزهای ایجاد شده در مبادی ورودی این شهرستان از سمت استان گیلان  دریافت شده که با توجه به حفظ سلامتی جامعه با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد .

وی اظهار کرد: براساس مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال وبا هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، راه‌های ورودی این شهرستان از مبادی مختلف به خصوص راه‌های منتهی به استان گیلان با دپوی خاک مسدود و ورود مسافران پیاده هم از مسیرهای مسدود شده ممنوع  اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر خلخال اظهار کرد: 2 دستگاه تاکسی شهری که اقدام به مسافرکشی از پشت خاکریز چشمه مجره  واقع در مسیر راه خلخال به اسالم میکردند توقیف و به پارکینگ شهرداری منتقل شدند.

خوگر گفت: علاوه بر توقیف خودروها رانندگان این دو دستگاه  تاکسی هم برای پیگرد قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شده اند.

شهرستان خلخال با وجود همسایگی با استان گیلان از نظر تعداد بیماران کرونایی در وضعیت مناسبی بوده اما مقام‌های بهداشت و درمان این شهرستان نسبت به تغییر وضعیت در صورت عدم توجه شهروندان هشدار داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال اردبیل ویروس کرونا خلخال اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محسن رضائیان اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خوردنی و غذاهایی که افسردگی شدید می آورند
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی