Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:25:55 GMT

واکنش مردم مصر پس از توهین به یک مسافر چینی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۱۸۴۵

واکنش مردم مصر پس از توهین به یک مسافر چینی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

توهین به مسافر چینی در مصر با واکنش تند کاربران مصری مواجه شد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شیوع ویروس کرونا در مصر باعث ایجاد وحشت عمومی در این کشور شده است و تاکنون بیش از 110 نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

در همین ارتباط پایگاه خبری Arabia Policy با انتشار فیلمی از یک اتفاق تلخ در قاهره مصر پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده تاکسی مصری پس از آنکه متوجه می‌شود مسافری که سوار کرده تبعه چینی است، او را با توهین از ماشین پیاده می‌کند و مردم نیز با تمسخر مرد چینی را «کرونایی» خطاب می‌کنند و از بقیه می خواهند که از این مرد فاصله بگیرند تا به کرونا مبتلا نشوند!

پس از انتشار این فیلم در مصر، کاربران مصری واکنش تندی به این اتفاق نشان دادند و ضمن انتقاد از رفتار نژادپرستانه و غیرانسانی راننده تاکسی و سایر افرادی که در این اتفاق تلخ سهم داشتند خواستار برخورد قاطع پلیس با آنها شدند.

 

 

فوق‌ تخصص ریه پاسخ داد: آیا ابتلا به کرونا باعث مصونیت دائمی فرد مبتلا می‌شود؟!80 درصد مبتلایان به کرونا متوجه ابتلای خود نمی‌‌شوند!فیلم/ ایرانی مقیم آمریکا: به ما بدبخت‌ها در آمریکا کمک کنید!انتقاد مسئول سابق بهداشت آمریکا: پزشکان و پرستاران ماسک‌های خود را به یکدیگر قرض می‌دهند +فیلمگزارش واشنگتن‌پست|سؤال این روزهای مردم آمریکا؛ چند نفر کشته شده‌اند؟/ ترس از وضعیت سیستم درمانی"آمریکا" کشوری که در استفاده از "تسلیحات بیولوژیک" به شهروندان خود هم رحم نکرده است!مهار کرونا در تایوان؛ چرا در کشور همسایه چین کمتر از 50 نفر مبتلا شدند؟اولین فرد مبتلا به کرونا در چین شناسایی شدیک ابهام جدید؛ چینی‌ها یک سال پیش، از احتمال شیوع "ویروس کرونا" مطلع بودند؟بحران در کانون کرونای ایتالیا؛ تخت بیمارستانی فقط برای کسانی که شانس زنده ماندن دارندکرونا در ایتالیا؛ 21 سال زندان برای افراد مشکوک به کرونا در صورت نقض قوانین قرنطینه!

انتهای پیام/

 

R1014142/P/S2,24,25/CT16 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" مصر ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین مصر ویروس کرونا اخبار چین مصر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس

رسانه‌های چینی با انتشار عکسی مراسم خداحافظی سرد از وزیر خارجه آمریکا را به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • چین خطاب به آمریکا: تلافی می‌کنیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد