Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بیمه مرکزی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای ایجاد امکان خرید بیمه نامه برخط از شرکت های بیمه ای، بخشنامه ای صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد: بر اساس این بخشنامه، شرکت های بیمه ای می بایست نسبت به تجدید بیمه نامه های صادره آن دسته از بیمه گذاران که امکان خرید بیمه نامه از طریق سایت الکترونیک شرکت های بیمه را ندارند و بیمه نامه های آنها تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ منقضی می شوند، اقدام کنند

میزان تعهدات بیمه نامه هایی که تا پایان سال ۱۳۹۸ منقضی می شوند، بر اساس مبلغ ریالی دیه سال ۱۳۹۸ و بیمه نامه هایی که تاریخ انقضای آنها در سال ۱۳۹۹ است (در صورت افزایش مبلغ ریالی دیه)، بر اساس تعهدات جدید در سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا ویروس بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد