Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمده فعالیت کادر مراکز درمانی برای ارائه خدمات به مبتلایان "ویروس کرونا" بسیج شده‌ و انتظار می‌رود که هموطنان، این مراسم را با سنتهای دیرینه‌ و عاری از هرگونه خطر سپری کنند تا بیش از این بار دیگری بر "مدافعان سلامت" گذاشته نشود. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ بنابر آمار اعلام شده توسط مسئولان در حوادث آخرین چهارشنبه سال در سالهای اخیر تعدادی بر اثر سهل‌انگاری جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آمار منتشره در سال گذشته (97) دو نفر، سال 96، چهار نفر، سال 95، 16 نفر، سال 94، سه نفر و سال 93 نیز سه نفر در حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جان باخته و هزاران نفر نیز در این حوادث دچار مصدومیت شدند؛ در بین این مصدومان نیز افرادی دچار قطع عضو یا سوختگی شدید شده یا بینایی خود را از دست دادند.

البته بررسی آمار جان‌باختگان و مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال نشان می‌دهد که در سالهای اخیر شاهد روند کاهشی در تعداد فوتی‌ها و مصدومان ناشی از این حوادث بوده‌ایم و هر سال از تعداد تلفات کاسته شده است اما با این وجود برخی نیز همچنان اصرار دارند که بهار خود را با گامهای جنون‌آمیز تلخ کنند.

امسال نیز پیش از شب چهارشنبه آخر سال چندین حادثه دردناک در رابطه با حوادث مربوط به این شب به وقوع پیوسته است.

تا به امروز در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال 98، چند نفر به کام مرگ فرو رفته و چندین نفر نیز مصدوم شده‌اند.

مرگ نوجوان 16 ساله الیگودرزی، مصدومیت 14 نفر بر اثر انفجار موادمحترقه در بومهن، مرگ یک نفر و مصدومیت 9 تن دیگر به دلیل انفجار موادمحترقه در ملارد، مصدومیت سه نوجوان بر اثر انفجار مواد دست‌ساز محترقه در شهرری و مصدومیت چندین نفر دیگر از جمله حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جاری است.

در شب چهارشنبه آخر هر سال نیز تعدادی ناخواسته درگیر این حوادث می‌شوند و موارد متعددی از عابران یا افرادی وجود داشته‌اند که در زمینه بروز این حوادث نقشی نداشته اما بر اثر اقدام جنون‌آمیز سایر اشخاص، دچار مصدومیت شده یا حتی به کام مرگ فرو رفته‌اند.

نیروی انتظامی نیز همه ساله تدابیری برای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه آخر سال اتخاذ کرده و هنجارشکنان را بازداشت می‌کند.

امسال نیز پلیس فتا با تأکید بر برخورد قانونی با انتشاردهندگان فراخوانهای مربوط به چهارشنبه آخر سال، از هموطنان خواسته به هیچ عنوان برای برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری به این دست دعوت‌نامه‌ها و فراخوانهای گردهمایی توجه نکنند.

البته امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور به نظر می‌رسد چهارشنبه آخر سال با آمار تلفات و سوانح بسیار کمتری به پایان برسد.

عمده فعالیت پرستاران و پزشکان مراکز درمانی در اسفند امسال برای مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمات به مبتلایان به این ویروس بسیج شده‌ است و انتظار می‌رود که هموطنان نیز، این مراسم را با سنتهای دیرینه‌ و عاری از هرگونه خطر سپری کنند تا بیش از این بار دیگری بر دوش "مدافعان سلامت" گذاشته نشود.

انفجار خونین موادمحترقه در جنوب تهران + تصاویربرخورد جدی پلیس با فراخوانهای مربوط به چهارشنبه آخر سالاعلام آماده باش چهارشنبه آخر سال به استانداران

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,21,24,25,1392/CT7 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت ویروس کرونا آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی اورژانس پلیس پلیس 110 چهارشنبه سوری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس پلیس پلیس 110 چهارشنبه سوری وزارت بهداشت ویروس کرونا آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس پلیس پلیس 110 چهارشنبه سوری مربوط به چهارشنبه آخر سال بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد

 ابوالفضل توسلی  از جنبش وجدان های بیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم و مسلمان فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل حمایت کرد و  گفت:صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده اگر در کشورهایی مانند روسیه، چین و ایران رخ می‌داد، صدای حمایت از حقوق بشر ادعایی غربی‌ها گوش جهانیان را کر می‌کرد.

وی ادامه داد: بگیر و ببندهای گسترده پلیس آمریکا نشان داد که آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در این کشور تا زمانی پابرجاست که از خط قرمز دشمنی با صهیونیست‌ها عبور نکند. و امروز صدای رسای اعتراضات دانشجویان بیدار آمریکا و اروپا علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها در حال گسترش است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و سایر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

وی تاکید کرد: مقابله وحشیانه پلیس با حامیان ملت فلسطین نشان داد که حد و مرز آزادی بیان در آمریکا تا جایی است که خط قرمز حمایت از صهیونیست‌ها را محترم شمارد. تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

توسلی؛ مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین کرد و گفت: سرکوب اساتید و دانشجویان توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است را محکوم می‌کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید