Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@15:16:43 GMT

جمع آوری پسماند در شرایط فعلی کار خطرناکی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۱۹۶۲

سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر خطاب به حناچی شهردار تهران گفت: من به شما و همکاران تان خسته نباشید می گویم شما سال ۹۸ را با کلی از مشکلات پشت سر گذاشتید.

اخبار اجتماعی-وی افزود: همکاران ما در خانواده شهرداری در همه عرصه های سال ۹۸ خدمات ارزنده ای ارایه کردند و این موضوع می طلبد که از همه مدیران تشکر ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرلوحی گفت: امروز آنچه در بهشت زهرا، میادین میوه و تره بار و شهروند و خیلی از سازمان های دیگر رخ می دهد اقدامات جهادی است و نباید آنها را فراموش کرد.

وی تصریح کرد: امروز چه کسی است که بتواند اقدامات سازمان پسماند را نبیند و متوجه نباشد که با چه خطری پسماندهای این شهر که عفونی است و خطرناک در حال جمع آوری است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز سازمان آتش نشانی شهر تهران بدون آنکه در برخی از حوزه ها مسوولیتی داشته باشد دارد کارهای بزرگی نظیر ضدعفونی معابر انجام می دهد.

وی خطاب به مردم گفت: التماس می کنم از شما تا این روزها در خانه بمانید تا زنجیره انتقال این بیماری از بین برود و بتوانیم در کنترل آن موفق باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شهردار تهران میادین میوه و تره بار سازمان آتش نشانی شورای اسلامی شهر تهران شهرداری مشکلات میادین میوه و تره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است