Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی که یان فرتونگن تاتنهام را برای بازی برگشت لیگ قهرمانان مقابل لایپزیش همراهی می‌کرد، خانه وی مورد دستبرد سارقان قرار گرفت. همسر و دو فرزند مدافع بلژیکی آسیب ندیده‌اند اما کاملا وحشت‌زده شدند.

طرفداری - زمانی که یان فرتونگن برای حضور در بازی برگشت تاتنهام-لایپزیش از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در خانه حضور نداشت و همراه با تیم به آلمان رفته بود، چهار مرد مسلح به‌طور غیرقانونی وارد خانه مدافع تاتنهام شدند و پس از ایجاد ترس و وحشت برای خانواده این بازیکن، خانه را با اموال الکترونیکی آنها ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اکنون در جستجوی سارقان است.

به گزارش اکسپرس، کمی قبل از ساعت 8 شب سه‌شنبه هفته قبل، همسر فرتونگن یعنی سوفی ده وریس همراه با دو فرزند خردسال این زوج (یک پسر و یک دختر) در خانه حضور داشتند که مهاجمان نقاب‌پوش ناگهان وارد خانه شدند و به‌زور تقاضای پول نقد و اشیای گران‌قیمت کردند. حمله هفته پیش و  زمانی رخ داد که ملی‌پوش 32 ساله بلژیکی طی دیدار تاتنهام برابر لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نشسته بود. به هیچکدام از اعضای خانواده آسیب نرسید اما ترس و وحشت بسیاری آنها را فراگرفته است. یک منبع نزدیک به اسپرز در این رابطه گفته است:

مهاجمان نقاب داشتند و سلاح سرد، شامل چاقو و قمه حمل می‌کردند. آنها درباره محل نگهداری پول و اشیای قیمتی می‌پرسیدند. سارقان به جستجو پرداختند و با وسایل الکترونیکی خانواده فرار کردند. خوشبختانه به‌نظر نمی‌رسد کسی آسیب دیده باشد اما خانواده فرتونگن کاملا وحشت‌زده شده بودند، مخصوصا چون که یان به‌علت همراهی تاتنهام در خانه حضور نداشت. پلیس صحنه جرم را بررسی کرد. تعدادی از مامورها جستجوی خانه‌به‌خانه انجام دادند و از مردم پرسیدند که آیا شاهد این اتفاق بودند چون خانواده فرتونگن تنها قربانی این اتفاق نبود و حداقل یک خانواده دیگر مورد هدف سارقان قرار گرفته بود.

به گفته یک سخنگوی اسپرز، فرتونگن و خانواده‌اش در طول این چند روز وحشتناک تحت حمایت باشگاه قرار دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین امان اللهی از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه است. امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی با خانواده این شهید دیدار کرد.

صادقی در این دیدار لباس تیم ملی را به فرزندان این شهید اهدا کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

در این دیدار امیرحسین صادقی خطاب به خانواده شهید گفت: شما باید به پدرتان افتخار کنید که جان خود را فدای ایران زمین کرده است.

دیگر خبرها

  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک