Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@07:36:56 GMT

جدیدترین قیمت میوه در آستانه عید

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۲۱۰۸

گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری فارس از بازار میوه در مناطق مختلف تهران در آستانه عید حاکی است، قیمت‌ میوه‌ها نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. افزایش قیمت‌ها در حالی است که تولید میوه و مرکبات در داخل کشور بیش از نیاز تولید می‌شود و به گفته مسئولان ذخیره سازی کافی نیز انجام شده است و این سؤال را در ذهن متبادر می‌کند که واقعا دلیل افزایش قیمت چه می‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از تولید حدود 5 میلیون تن سیب و حدود 5 میلیون تن مرکبات در کشور خبر می‌دهند که اینها عمدتا میوه‌های شب عید است. این تولید بیش از نیاز کشور است و حاکی از این است که هیچ گونه نیازی به واردات وجود نخواهد داشت. 

از سوی دیگر مسئولان وزارت صمت هم که مسئولیت ذخیره سازی و تنظیم قیمت را بر عهده دارند از ذخیره سازی کافی در کشور خبر می‌دهند که در زمان نیاز به بازار عرضه خواهند کرد اما قیمت‌ها به رغم عوامل مثبت برای سیر حتی مسیر کاهشی رو به بالاست.

گزارش میدانی فارس از منطقه 19 تهران نشان می‌دهد، قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته رشد قابل توجهی داشته است. این افزایش قیمت در برخی میوه‌ها مانند لیمو ترش، لیمو شیرین و سیر و زنجبیل که برخی شایعه کردند، میوه‌های ضد کرونایی رشد بیش از اندازه دارد.

انواع قیمت‌های میوه در میوه فروشی‌های منطقه 19 به این شرح است:

میوه (کیلوگرم) قیمت (تومان) پرتقال توسرخ 7500 تومان  کیوی 8200 تومان  موز 14000 تومان  سیب زرد  6000 تومان  سیب قرمز  7000 تومان  پرتقال تامسون 6000 تومان  نارنگی  6900 تومان  گوجه‌فرنگی  2500 تومان  خیار 4800 تومان  لیمو ترش  25000 تومان  هویج  2500 تومان  پیاز  9500 تومان  سیب زمینی  4500 تومان بادمجان 5000 تومان  کدو 5000 تومان  کلم  2500 تومان  فلفل  14000 تومان  کاهو  3800 تومان  سیر  28000تومان توت فرنگی (بسته‌ای) 4000 تومان

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: قیمت ها میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟