Web Analytics Made Easy - Statcounter

وود سومین بازیکن کرونایی بسکتبال NBA لقب گرفت.

طرفداری- کریستین وود، بازیکن تیم دیترویت پیستونز کرونا گرفته است.

به گزارش آدرین ویناروسکی، خبرنگار مشهور ESPN، پس از رودی گوبر و دانوان میچل، کریستین وود، بازیکن تیم دیترویت پیستونز سومین بازیکن NBA است که تست کرونای او مثبت اعلام شد. در بیانیه رسمی باشگاه دیترویت با تاکید بر مثبت بودن تست کرونای وود آمده است:

کریستین برای مبارزه با ویروس کرونا در قرنطینه و تحت مراقبت تیم پزشکی باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وود شنبه هفته قبل به مصاف یوتا جاز و رودی گوبر رفت و در این بازی موفق به کسب 30 امتیاز برای تیمش شد. در این بازی وود و گوبر 63 بار با هم برخورد داشتند. گفتنی است در 5 دقیقه و 51 ثانیه مانده به پایان بازی نیز این دو بازیکن با هم درگیر شدند که این درگیری با ورود بروس براون، بازیکن 23 ساله دیترویت خاتمه یافت. در این خصوص، براون نیز با گوبر برخوردهایی داشت اما به نظر او به بیماری کرونا مبتلا نشده است.

نکته ویژه در این خصوص، فرم فوق العاده وود است. این بازیکن جوان در بهترین دوران بازی گری اش قرار داشت و در آخرین بازی خود برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز 32 امتیاز کسب کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا