Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:43:57 GMT

رئوس عملکرد دانشگاه ها در ارتباط با صنعت در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۲۴۱۱

رئوس عملکرد دانشگاه ها در ارتباط با صنعت در سال ۹۸

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مسعود برومند در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ضمن تشکر از مشارکت و هم‌افزایی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در فعالیت‌های ارتباط با جامعه و صنعت، رئوس عملکرد فعالیت‌های ارتباط با جامعه و صنعت در سال ۹۸ را اعلام کرد.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در این نامه اهم فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در سال جاری را شامل تدوین طرح تحول در همکاری‌های دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت، پایش و ساماندهی قراردادها و همکاری‌های ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پایش مهارت‌افزایی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، رصد وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و ساماندهی جذب کارکنان وظیفه مامور در حوزه ارتباط با صنعت برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، طراحی و راه‌اندازی مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی، ارائه اولین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت، طرح‌های برگزیده صنعتی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، طرح های برگزیده دانشگاه‌ها در راستای رفع مشکلات و رونق تولید استان و برگزاری مستمر نشست‌های مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور را از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه دانست.

کد خبر 4878904 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود برومند دانشگاه ها گزارش عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان سنجش دانشگاه های ایران محمد مهدی طهرانچی مرکز سنجش آموزش پزشکی منصور غلامی دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه امیرکبیر جامعه و صنعت دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار با اساتید مدارس حوزه علمیه تبریز افزود: عدم تبعیض در مراکز علمی موجب افزایش انگیزه و دل گرمی اساتید می‌شود.

وی بابیان اینکه معلمی شغل انبیاست، از اساتید حوزه خواست در کنار علم به تزکیه، تربیت و اخلاق توجه ویژه‌ای داشته باشند و دانشجویان باشعور و آگاهی تربیت کنند.

رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه معلم می‌تواند به آگاهی نسل جوان عمق ببخشد و جامعه را به سمت سعادت هدایت کند، بیان کرد: باید احترام، ادب و اخلاق در حوزه و دانشگاه حفظ شده و ارتقا یابد و به جامعه نیز تسری پیدا کند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: معلمی یکی از صفات خداوند است و معلمان آن چیزی که بیان می‌کنند تجلی علم حق است.

وی با اشاره به اینکه معلمان فارغ از مسائل مادی و دنیوی با عشق و علاقه فعالیت می‌کنند و این بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: معلم و استاد همواره باید مورد تکریم قرار گیرند و انتظارشان از جامعه و نظام آموزشی، ادب و حسن خلق است.

وی تأکید کرد: تمامی مراکز علمی باید طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال" جهش تولید با مشارکت مردم" داشته باشند و معلمان و اساتید اهمیت این نامگذاری را برای مخاطبان خود تبیین کنند.

کد خبر 6095206

دیگر خبرها

  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد