Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف پنج هزار و ۶۷۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در اجرای طرح جمع آوری مواد محترقه به ارزش ۸۲ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

«سرهنگ مسعود وحیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان گفت: در پي دریافت خبری مبني بر توزيع و فروش مواد محترقه غير مجاز در واحدهاي صنفي، بلافاصله اکيپي از ماموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگي  قضایی به آدرس اعلامي اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان افزود: در بازرسی به عمل آمده از دو واحد صنفی تعداد 5 هزار و 670 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز کشف شد.

 

وحیدی با اشاره به اینکه در این خصوص دو نفر متهم دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد محترقه مشکوفه به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد محترقه شیروان نیروی انتظامی مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود