Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@17:06:44 GMT

محکومیت 850 میلیون ریالی دو داروخانه در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۲۶۵۳

محکومیت 850 میلیون ریالی دو داروخانه در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ‌در صورتی که رسیدگی و صدور رای متقن، به موقع، سریع و قاطع باشد بخش عمده‌ای از تخلفات موجود در بازار تکرار نمی شود.

به گزارش برنا از قزوین ؛ هوشنگ محمدی گفت: تعزیرات حکومتی استان غالب توان خود را صرف سلامت مردم قرار داده شده است چون این امری مهم و حیاتی است.

محمدی با بیان اینکه پس از شیوع کرونا، یک فضای نامطلوبی در رابطه با اقلام سلامت محور مانند ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دستکش های یک بار مصرف ایجاد شد، افزود: پس از این شرایط تعزیرات حکومتی با فوریت به ماجرا ورود کرد که مقارن با طرح ویژه نوروزی شد که هر ساله توسط سازمان اجرا و پیاده سازی می شود و امسال در ضمن آن طرح، این موضوع نیز در اهم دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: غالب توان تعزیرات حکومتی استان صرف سلامت مردم قرار داده شده است چون این امری مهم و حیاتی است و به همین جهت با گران فروشی و احتکار اقلام بهداشتی و سلامت محوری که در مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار می گیرند، به شدت و با اشد مجازات برخورد می کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین  با اشاره به مبارزه با سودجویان اظهار کرد: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با گران فروشی برخی از داروخانه ها و فروشگاههایی که لوازم پزشکی عرضه می کنند، مواجه شدیم.

وی ادامه داد: آن ها ماسک ها را که پیش از این  مصرف عمومی زیادی نداشتند با قیمت بسیار زیاد به فروش رساندند .در این خصوص دو پرونده در شعیه پنجم این اداره کل تشکیل و رسیدگی شد ومتخلفین به علت گرانفروشی ماسک و عدم ارایه فاکتور به بیش از 850 میلیون ریال جزا نقدی محکوم شدند.

محمدی گفت: رسیدگی ،صدور و اجرا آرا  در کمترین زمان و بدون فوت وقت انجام می‌گیرد و گشت های مشترک این اداره کل به همراه دستگاههای نظارتی ذی ربط بطور مستمر و روزانه در حال برگزاری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات داروخانه کرونا ویروس تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت