Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@08:19:54 GMT

تصاویر/ کارگاه تولید و پخش مواد ضدعفونی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۲۸۳۵

تصاویر/ کارگاه تولید و پخش مواد ضدعفونی

عکس: عبدالله حیدری جنوب نیوز: جمعی از فعالین اقتصادی در حرکتی مردمی با همیاری همکاری «جمعیت طلوع بی نشان» اقدام به راه اندازی کارگاه تولید و پخش مواد ضد غفونی با رعایت نکات بهداشتی و بسته بندی لوازم بهداشتی نموده اند.در این کارگاه روزانه ده ها هزار محلول ضدعفونی دست، صورت و محلول ضدعفونی سایر اشیاء و اجسام تولید و به نقاط مختلف شهر تهران و همچنین شهرستان «الشتر» واقع در استان لرستان و روستاهای دیگر این استان ارسال می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «خلیج فارس» به نقل از ایرنا؛ شهرستان سلسله نیز همچون سایر شهرهای لرستان این روزها درگیر معضل بزرگ ویروس کرونا شده است. در حالیکه نیمی از مراجعان برای انجام تست کرونا در لرستان متعلق به سلسله هستند، کمبود اقلام بهداشتی و ضدعفونی یکی از مهمترین چالش های این روزهای مردم شهرستان است.در شهرستان سلسله مردم بیشترین نارضایتی را از کمبود ماسک، ژل شستشو، الکل و دستکش های پلاستیکی و لاتکس دارند، وحشت شهروندان از ویروس کرونا باعث شده تعداد کثیری از آنها به احتکار خانگی این اقلام برای حفظ خانواده از این بحران وحشت آفرین روی آورند بی آنکه به سلامت دیگران بیندیشند و این مسئله باعث نگرانی مضاعف شهروندان در کنار کمبود اقلام بهداشتی در شهرستان شده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد