Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور در خصوص آمار مبتلایان به تفکیک استان‌ها گفت: در تهران  ۲۵۱ نفر، قم ۸۴ نفر، گیلان  ۴۳ نفر، اصفهان ۱۲۶ نفر، البرز ۶۷ نفر، مازندران ۷۲ نفر، قزوین ۲۲ نفر، سمنان ۴۱ نفر، گلستان۲۵ نفر، خراسان رضوی ۱۴۳ نفر، فارس ۹ نفر، لرستان ۵۲ نفر، آذربایجان شرقی ۳۶ نفر، خوزستان ۳۲ نفر، یزد ۳۶ نفر، زنجان ۳۲ نفر، کردستان  ۲۷ نفر، کرمانشاه ۱۳ نفر، کرمان ۷ نفر، همدان ۱۱ نفر، سیستان و بلوچستان ۶ نفر، هرمزگان ۷ نفر، خراسان جنوبی ۱۸ نفر، خراسان شمالی ۶ نفر،  ایلام ۱۸  نفر، آذربایجان غربی  ۱۸ نفر، کهگیلویه و بویراحمد یک نفر و بوشهر ۶ نفر موارد جدید ابتلا به ویروس به تفکیک استانها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۲۴ اسفند سال جاری، روند موارد قطعی و فوتی افزایشی بوده و نسبت مرد به زن در موارد قطعی ۱.۴ و میانگین سنی در موارد قطعی مبتلایان ۵۴ سال بوده است.

همچنین فراوانی بیماری زمینه‌ای در بیماران فوت شده و داشتن حداقل یک بیماری زمینه‌ای ۴۳.۷ درصد بوده که بیشترین آنها به دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی و سایر بیماری‌های زمینه‌ای مربوط است و میانگین سنی موارد فوت شده ۶۷ سال است.

علائم بالینی موارد قطعی در زمان بستری به ترتیب شامل: ۵۴ درصد تب، ۵۴ درصد سرفه، ۵۰ درصد po۲ کمتر از ۹۳، ۳۸ درصد دیسترس تنفسی، ۲۲ درصد درد عضلانی و ۲ درصد کاهش سطح هوشیاری بوده است.

۲۳۵۲۳۷ کد خبر 1365152

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا موارد قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • متولدین کدام ماه‌ها از همه آسیب‌پذیرترند!