Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:02:14 GMT

پویش عیدانه بهزیستی در خراسان جنوبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۲۹۷۶

پویش عیدانه بهزیستی در خراسان جنوبی برگزار می شود

عرب نژاد از برگزاری پویش عیدانه جهت تأمین مایحتاج و سبد غذایی عیدنوروز توانخواهان نیازمند و مددجویان بهزیستی در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  «علی عرب نژاد» امروز (۲۵ اسفند)  به رسانه های گروهی گفت: پویش عیدانه جهت تأمین مایحتاج و سبد غذایی عید نوروز توانخواهان نیازمند و مددجویان بهزیستی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: در راستای کمک به بهبود وضعیت معیشتی مددجویان تحت پوشش و با عنایت به نزدیکی سال نو در نظر است همزمان با ایام عید نوروز پویش عیدانه با بهره گیری از ظرفیت مشارکتهای مردمی و خیرین ارجمند برگزار گردد

 

عرب نژاد گفت: از آنجا که تأمین سبد حمایتی برای خانوارهای تحت پوشش سازمان از طریق سنتی گذشته که به صورت جمع آوری کمک های غیر نقدی و مراجعات حضوری مردم نوع دوست و خیرین عزیز با توجه به مسائل پیش آمده و لزوم پیشگیری از انتشار ویروس کرونا امکان پذیر نیست لذا این امر در ادامه منوط به جذب حداکثری مشارکتهای نقدی مردم عزیز و گیرین بزرگوار می باشد، لذا اطلاع رسانی شماره حساب و کارت مجازی به عموم جامعه محور اصلی برنامه خواهد بود.

 

وی افزود: بهره گیری از اطلاعات و آمار کلی معاونتهای تخصصی در سطح ادارات بهزیستی استانها به ویژه در حیطه جمعیت هدف سازمان شامل: زنان خودسرپرست، کودکان و توانخواهان نیازمند از یکسو واستفاده از کلیه امکانات موجود درون و برون سازمانی در استان در زمینه اطلاع رسانی پویش و بکارگیری شیوه های  جذب مشارکتهای مردمی در قالب  شیوه های نوین مبتنی بر بانکداری الکترونیک در این برنامه مدنظر می باشد.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: خیرین گرامی و مردم نوع دوست استان خراسان جنوبی میتوانند کمکهای خود را به شماره حساب  4180034541947696 بانک مرکزی و شماره کارت مجازی  6367957079939448 در سراسر استان واریز نمایند .

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش عیدانه مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خراسان جنوبی پویش عیدانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: طرح فجرانه در سه مرحله برای حمایت از خانواده‌های دهک یک تا ۷ یارانه بگیر که ۷۸ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند اجرایی شد و در قالب آن ۲۲۰ هزار تومان اعتبار فجرانه برای هر نفر شارژ می‌شد.

او افزود: بالغ بر ۴ هزار فروشگاه خرد، محلی و منطقه‌ای در استان در این طرح مشارکت دارند و خانوار‌های مشمول تاکنون  هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این طرح فجرانه خرید کرده اند.

بیشتر بخوانید

افزایش یارانه برای ارتقای امنیت غذایی کودکان

اشرفی بیان کرد: از فروشگاه‌ها می‌خواهیم که عین ۱۱ قلم کالای تعیین شده را عرضه کنند و از فروختن کالا‌های دیگر در این طرح خودداری کنند؛ برخی از صاحبین فروشگاه‌ها از دیر برگشت کردن اعتبار خرید به حساب هایشان گلایه‌مندند که موضوع را پیگیری کردیم تا مبلغ ظرف همان ۳ روز تعیین شده به حسابشان برگردد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مورد اینکه این طرح ادامه می‌یابد یا نه بر اساس بخشنامه‌ای که از طرف وزارت اعلام شود پیش می‌رویم و با توجه به استقبال مردم پیگیریم که این طرح را ادامه دار کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم